Jesper1201 Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Hei. Dieseldyret mitt har ett lite "problem" Den starter fint når motoren er kald. Problemet kommer når den er varm og skal startes, så må jeg kinne.. en stund, ca 2 sek. Dette er noe jeg syns er irriterende og egentlig litt rart, i og med at den starter lett når den er kald, da mener jeg slik som stått over natta eller en del timer. Glødepluggene er det under en uke siden jeg skiftet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Vent noen sekunder etter glødelampa tenner med å kinne. 2 sek kinning er ikke lenge. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Åkæi. Nei, er ikke direkte lenge, men i forhold til alle(?) andre TDI'er jeg har kjørt syns jeg dette er lenge. De tenner med en gang. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Prøv det glødetrikset, hender glødinga gir seg litt tidlig, men med ettergløding så gløder den etter lampa slukker. Mine MB gir jeg konsekvent 2-3 sek ekstra glødetid, og de starter momentant. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Kan prøve i morgen :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Er det Touran'en problemet erpå? Vært borti mange som er sånn, gjennganger er for lav hastighet på startern eller defekt kamsensor. Sjekk feilminne. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Det blr gjordt for ca 3 uker siden, den var likedann da så ligger ingen feil på det inne. Og, ja det er Touranen :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Oktober 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2011 har samme problem som deg, jeg har en 04 mod.. vi snakker kinning i 3-5 sek!!! bare når den er varm.. Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hølje Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Hadde det samme på min 04 mod.Det er startmotor som er problemet, går for sakte. byttet min og problemet løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg