RogerRagger Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 Satt her og tenkte at hvor utrolig artig og tøft hadde det itte vært og kjøpt en bruktbil til en billigpenge pussa den opp i garasjen hemmelig, lakkert den svart og sota ruter og ingen skulle ha visst om det! Kun jeg skulle visst at den var min og jeg skulle kun ha kjørt rundt i bygda alene og på kveldstid! Jeg liker det litt mystisk og når jeg leser på Facebook :"Hvem er det som eier den bilen?" begynner jeg å glise å skulle ønske det var meg! At selv mine bestevenner lurer på hvem FAEN det er som har den kjerra! Så derfor spør jeg dere kjære forum med-medlemmer! Hvilken bil til 30.000 pluss/minus ville kledd å være den "Mystiske svarte bilen ingen vet hvem eier?" :D Tusen takk for alt svar! Hilsen Kim! Siter '85 Ford Granada 2.3 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2010 Amerikansk van i mattsvart mad max stil. :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Noe av mystikken forsvinner vel når du legger det ut på et forum? :P Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Spørs hvor mange fra "Huddærn" som er på forumet da! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Amerikansk van i mattsvart mad max stil. :D Uten tvil en chevy van ja! Tona ruter rundt om, gangstercap osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Finner jo ut hvem som eier den, når man søker opp regnummer da :) Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 Finner jo ut hvem som eier den, når man søker opp regnummer da :) Og hvor finner du det? Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 REGNR AB12345 sendes til 2282 :) Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Desember 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1204663;Modified=1283945727;_cmd=similar Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 Liten svart opptrimma subaru justy :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 Liten svart opptrimma subaru justy :D ...Med snøskutermotor, for eksempel en 3-sylindra 1000ccm. MED snorstart i dashbordet. Det er et prosjekt jeg har lyst til å se :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 Finner jo ut hvem som eier den, når man søker opp regnummer da Om "Huddærn" er der jeg tror, er vel ikke nødvendigvis skiltbruk hverken førsteprioritet eller egentlig noen betingelse i det hele tatt i dette prosjektet... :D Hva med en Citroen CX? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wickie Skrevet Desember 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2010 REGNR AB12345 sendes til 2282 :) Eller bare ringe til BT. Du får alle opplysninger om bilen (eier, adresse, tidligere eiere,...)uten noen begrunnelse. Kjøretøyregisteret er (desverre) offentlig i Norge. Dette kan være et problem for folk med fine, ettertrakta biler. Plutselig en dag er garasjen tom! Men det finns land hvor det er ennå mere offentlig. F.eks. enkelte Kantoner i Sveits. Der ligger kjøretøyregisteret ute på nettet. Mens i andere land, f.eks. Tyskland, får du ikke noen opplysninger. Først etter søknad og begrunnelse (strengt personvern). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg