beemerfanatic Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Hvordan kan jeg se om en dynamo er dårlig når den ikke er montert i bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Du kan ta ut børstene som er festet med 2 skruer bak på den. Noen elektroverksteder har også en egen testbenk for å se om dynamoen lader. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Montere den i en bil eller kjøre den i benk. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Du kan muligens måle over diodene og se at de alle leder strøm kun en vei. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieseldyr Skrevet Desember 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2010 Sjekk også slark og ulyder-når du dreier den rundt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 børstene ser nå fine ut.. lange er de også. Jeg slet med at lysene blinket når jeg fikk opp turtallet på motoren,men tok ut børstene å tittet på de,satte de tilbake så ble blinkingen borte. snodig... men nå lader den ikke lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2010 Da må du nok bytte hele dynamoen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg