Håvard Tangen Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Hei. Er det noen som har prøvd denne/har erfaringer med denne bilen? Er denne bilen død som fy eller...? De begynner å bli veldig billig. Siter Mvh Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2010 Den forrige generasjonen med denne motoren var ihvertfall svært dau, nærmest ubrukelig. Spesielt i stasjonsvogn selvsagt. Kan ikke tenke meg det er noe bedre i nyeste generasjon. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Hold deg unna. Den er grei på langkjøring når du først har fått bilen opp i fart, men på bykjøring må du gire mye. Det er en grunn til at de begynner å bli billige :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Da ville jeg nok heller satset på en 1.9TDI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Tangen Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 Ok. Takker for svar. Men det er vel ikke mulig at den er slappere enn min nåværende 96 1,8 ADZ vel??? Enn 2 literen da (som står i 3bg)? Siter Mvh Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Desember 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2010 1,8 ADZ er en utmerket motor. Bra drag selv på lave turtall. 1.6 motoren gjør ikke noen nytte uten bra med turtall - mye giring. Noen av oss snes det blir litt mere stressende. Den gamle 2 liter 115HK har bra dreiemoment også på lavere turtall. Litt som din gamle 1.8 med litt mere krefter. Nyere 2 liter 125HK må ha mere turtall og mere giring. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg