Gå til innhold

hvor er de nye fotoboksene?

Ranger emnet


commodus

Anbefalte innlegg

ehm jo det er det... jeg leste de hadde satt opp 2 nye på e18 inn til oslo...men husker ikke hvor...

 

Javel..? Når kjørte du der? Har kjørt Oslo-Sandnes t/r mange ganger siste halvåret, sist gang for en måneds tid siden. Ikke kommet opp noen nye innen da...

 

Du tenker vel ikke på gjennomsnittsmålingen FRA Oslo på E18? Isåfall har den vært der i halvannet år, var der da jeg kjørte flyttelass ned til Sørlandet i fjor sommer. Men tar kanskje litt tid før nyhetene når indre Agder :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noe da regnes for å være nytt???

 

Gjennomsnittsboksen står i SØRgående retning, i enden av Bamble kommune i Telemark. Den fortsetter inn i Kragerø kommune noen kilometer. Totale strekningen er vel 8-9 km, gjennomsnittsboksen er skiltet med et spesielt skilt, ikke det vanlige skiltet.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noe da regnes for å være nytt???

 

Gjennomsnittsboksen står i SØRgående retning, i enden av Bamble kommune i Telemark. Den fortsetter inn i Kragerø kommune noen kilometer. Totale strekningen er vel 8-9 km, gjennomsnittsboksen er skiltet med et spesielt skilt, ikke det vanlige skiltet.

 

vel for oss på landet som er til oslo 3 ganger i livet, så blir det nytt for meg...

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. :) Kjørte Stavanger-Oslo i natt, og det har ikke skjedd noe med hensyn til fotobokser siden sommeren 09, med unntak av en vanlig fotoboks som har poppet opp på E18 etter 2. avkjørsel til Grimstad (sentrum) i nordgående retning :) Den dukket opp i sommer husker jeg, men du kommer sikkert inn nord for der uansett.

 

Den 10. du sa? La bilen stå jeg da.. :) hehe

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår