opel16 Skrevet November 27, 2010 Rapporter Share Skrevet November 27, 2010 Hei. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får fjernet ABS lampe enkelt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet November 28, 2010 Rapporter Share Skrevet November 28, 2010 tu ut pæren:P enkelt;) men du vil vel gjærne gjøre noe med grunnen til at den lyser og ikke bare fjærne lyset? uten vidre grunnlag så kan jeg jo tippe på en sensor på en av hjula...diagnose kan fort si litt mer. Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2010 Noen som har noen andre løsninger?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arild65 Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Ta en diagnose hos Møller eller andre som har rett utstyr.(Går an å avtale fast pris for forhåndskontroll). Om du begynner å rote med ABS-systemet uten at du vet hva som er feil, kan du fort bli kvitt pengene dine. Kan være alt fra brudd i ledning til en av følerne, irr i loddepunkter en eller annen plass i ledningsnettet. Om du skal begynne å feilsøke visuelt, ender du fort opp med å skru fra hverandre hele bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Desember 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2010 Hvis kun ABS lyset lyser, så er det mest sannsynlig en hjulsensor som er gåen. Disse kan du måle med et ohm-meter. Lyser ABS lyset og varselet for feil på bremsesystemet blinker, så er det ABS modulen din som er røket. Dette er en svakhet på disse bilene. Da sender du ABS modulen din til Innosund i Sverige eller Modulemaster i statene for overhaling. Dette er den best og billigste løsningen. Begynn med å få lest av feilkoder med VAG com. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg