commodus Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Hvordan bør jeg gå frem med oppstart og kjøring? bytte olje og filter, hva mer? Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 tapp av den gamle olja, fyll på ny, pump den rundt før du starter. bytt kjøleveska og ta det kulig i starten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sawak Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Burde ha skifta dieselfilter også! hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg tatt girolja også men du velger selv;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 ok takk=) vel dette er bensin, så dieselfilter slipper jeg nok ohg bytte:D ;) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Heldigvis har ikke alle gått over til landbruksmaskiner helt ennå ;) Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acell Skrevet November 25, 2010 Rapporter Share Skrevet November 25, 2010 Olje og filter som nevnt over. dieselfilter dersom det står på. og kjølevæske. Sjekk at registret ser OK ut. at det ikke er morkna opp eller revnet. ellers kan den motoren være tapt :) utenom det så er det bare å starte opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0xZen Skrevet Desember 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2010 Girolja kan ha koagulert - bør sjekkes. Om det er tilfelle, må du "grave ut" gamle olja og rense. Kan med fordel skifte utløserlager samtidig, kan også finne på å tørke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 har startet denne nå... den starta og sveiv finerer en golfen jeg starter hver dag:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg