Gå til innhold

Den offisielle Gran Turismo 5 diskusjons/mediatråden

Ranger emnet


Yelsent

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har Corvetten, klarte det nå, etter mange forsøk:D

 

Tips til de som ikke har klart Loeb-rally; TSC på 0 og sett på Skid Recovery, og kjør forsiktig, sladd minst mulig. Klarte gull på alle på første forsøk:)

 

vi har også fått Nurburgring 24 timers banen ;) den som slår sammen GP banen med nordsløyfa :D

 

Den har vel vært på Practice hele tiden?

 

Holder på å spare til Formula One nå. Kjører Indy med Corvetten og vinner 113k i slengen:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg savner er muligheten til å vite hvilken biler som kan race moddes, hvilket biler som kan ha sideskjørt osv.

 

Hvilket biler har grei lyd..? Vet ihvertfall at førstebilen min, en Honda Civic TypeR hadde grei lyd. Mener også å huske at den ene standard Mazda RX7'en jeg kjøpte fra bruktbilsjappa hadde grei lyd, men da jeg kjøpte jubileumsversjonen til 40k fra butikken som er en premium bil, hadde døll lyd.

 

Kanskje muligheter for å lage en egen tråd med brukernavna til folka som vil legges til slik at man slipper å lese igjennom alle postene her i denne tråden? :P

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Corvetten, klarte det nå, etter mange forsøk:D

 

Tips til de som ikke har klart Loeb-rally; TSC på 0 og sett på Skid Recovery, og kjør forsiktig, sladd minst mulig. Klarte gull på alle på første forsøk:)

 

 

 

Den har vel vært på Practice hele tiden?

 

Holder på å spare til Formula One nå. Kjører Indy med Corvetten og vinner 113k i slengen:)

 

 

har ikke sett den der før? men det sto noe om at den banen ble låst opp når jeg gikk inn i GT-mode etter updaten og at det kom ekspert på AMG delen under events...

 

Driver også med Corvetten på Indy, men tjener 117k i slengen :D (må være lvl 23)

 

:biker

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg savner er muligheten til å vite hvilken biler som kan race moddes, hvilket biler som kan ha sideskjørt osv.

 

 

Chevrolet Camaro Z28 '69

Chevrolet Camaro SS '10

Acura NSX '91

Lotus Elise '96

Lotus Elise 111R '04

Mitsubishi Lancer Evolution IX  GSR '05

Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) '02

TVR Tuscan Speed 6 '00

Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA '05

Suzuki Cappuccino (EA21R) '95

Volkswagen Golf IV GTI '01

Chevrolet Corvette Z06 (C6) '06

Chevrolet Corvette ZR1 (C6) '09

Dodge Challenger R/T '70

Honda CIVIC TYPE R (EK) '97

Honda INTEGRA TYPE R (DC5) '04

 

:)

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke sett den der før? men det sto noe om at den banen ble låst opp når jeg gikk inn i GT-mode etter updaten og at det kom ekspert på AMG delen under events...

 

Driver også med Corvetten på Indy, men tjener 117k i slengen :D (må være lvl 23)

 

:biker

 

Jeg tror jeg fikk Nürburgring V etter at jeg tok AMG-løpene. Hadde den iallefall før oppdateringen kom, men mulig oppdateringen gjorde at den låses opp for de som ennå ikke har tatt AMG-løpene. Ikke vet jeg:)

 

Mente 117k ja;) Er lvl24 etter et par løp til, da har jeg også råd til F1-bilen. Har 4,3mill elns.

 

940T:

Skid recovery er det samme som Standard/Professional Physics på GT5:P tror jeg.

 

Noen som har vunnet løpene med gamle racerbiler? Bruker Cobra'n, men den er helt forferdelig å kjøre. Går bare rett fram når man gir gass, og rompa kommer som ei kule når man bremser. Tips anyone?:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Improved clutch

 

- Corrected taillights on the '91 Acura NSX

 

- The rev meter in the Mazda RX-7 (FC) '90 and the gear display in the NSX GT500 were fixed

 

- Tach from the Silvia S13 was fixed

 

- Improved clutch

Merker dere noe? :)

 

- Corrected taillights on the '91 Acura NSX

Hva var galt før patchen?

 

- Tach from the Silvia S13 was fixed

Hva betyr dette? :P

 

Gleder meg som en unge til julaften nå!! :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Improved clutch

Merker dere noe? :)

 

- Corrected taillights on the '91 Acura NSX

Hva var galt før patchen?

 

- Tach from the Silvia S13 was fixed

Hva betyr dette? :P

 

Gleder meg som en unge til julaften nå!! :D:D:D

 

Clutchen og turtallet fungerer nå på tomgang, før så falt turtelleren til 0 når du holdt inne clutchen. Er blitt "realistisk" nå :)

 

Det var visst feil årgang på baklyktene.

 

Turtelleren i cockpit virket visst ikke :P

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke sett den der før? men det sto noe om at den banen ble låst opp når jeg gikk inn i GT-mode etter updaten og at det kom ekspert på AMG delen under events...

 

Driver også med Corvetten på Indy, men tjener 117k i slengen :D (må være lvl 23)

 

:biker

 

Kan hende du mener Nürburgring 24HR, den man kjører i Dream Car-løpene. Er med en annen versjon av GP.

 

Fy faen den F1 bilen går som et hælvete! Nytter ikke å bruke den på 'Ringen iallefall, kjørte ut hele tia:D Kjekk å ha til B-Spec da:D

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende du mener Nürburgring 24HR, den man kjører i Dream Car-løpene. Er med en annen versjon av GP.

 

Fy faen den F1 bilen går som et hælvete! Nytter ikke å bruke den på 'Ringen iallefall, kjørte ut hele tia:D Kjekk å ha til B-Spec da:D

 

mye mulig det, var noe om 24 timer... var noe med skiftende vær...

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår