Gå til innhold

Xenon lys

Ranger emnet


reenate

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Jeg er ei jente på 18 år som er helt ny inne her på forumet.

Er veldig interissert i bil og bilstereo. Som dere vet så er det snart jul og kjæresten min har nettopp kjøpt seg en Opel Omega 97 mod. Han ønsker seg nye kjørelys og det skulle vist være xenon lys, noen som har tips til bra xenon lys til omega? Det var vist noe spesielt til omega som kostet undt 4000,- eller noe.

 

Har vært kjempe fint om dere kunne sende meg noen linker eller noe slikt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ut pæresokkelen på bilen hans (sikkert kjapt med google), og så går du til http://www.vvme.com og finner rett sokkel, kelvin temperatur (4300k for best lys, 6000k hvis han vil ha litt "show") før du bestiller.

 

Gode priser og rask levering. Har handla 5 sett derfra selv.

 

 

Okei, skal prøve meg litt frem jeg! Tusen takk :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo kjøpt omega med originalt xenon. Satt i 8000 kelvin pærer i min og det ble mye finere enn de stusselige 4200 pærene som gjør så det bare ser ut som linselys. Går jo an å få tak i originale omega xenonlykter med tenner, men det blir vel litt vanskelig med høydereguleringa.

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo kjøpt omega med originalt xenon. Satt i 8000 kelvin pærer i min og det ble mye finere enn de stusselige 4200 pærene som gjør så det bare ser ut som linselys. Går jo an å få tak i originale omega xenonlykter med tenner, men det blir vel litt vanskelig med høydereguleringa.

4300 lyser bedre, samt att det ser mest orginalt ut, derav mye lettere bli stoppa av Biltrangsynte eller Onkel Blå om en kjører med 8000k

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår