arild1 Skrevet Oktober 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Har kjøpt Passat 2010 HighLine. Xenon-lysene både rister ved kjøring på ujevn vei og vibrerer lett på tomgang når bilen står inntil en vegg. Bilen har gått 3.000km og har egentlig vært slik helt fra den var ny, men jeg oppdaget det ikke før det ble litt mørkere ute. Hadde vært fint å få noen kommentarer før jeg eventuelt forsøker å reklamere. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danes Skrevet Oktober 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2010 Hei, Jeg er ingen ekspert, men jeg anbefaler deg at du kjører tilbake med bilen der du kjøpte den fra så får de fikse problemet. Det er vel ikke slik det skal være og uansett om du får svar fra mange flinke som er her så burde du ikke gjøre noe selv. Du må uansett tilbake til forhandleren for å få fikset problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arild1 Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Takk for svar. Du har sikkert helt rett, lurte bare på om det simpelthen ikke _er_ bedre på Passat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Oktober 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hei Jeg har en 2001 mod med xenon. Veit at på disse ble det byttet lykter på, pluss at de la noen kiler under eller bak? for å bli kvitt problemet. Kanskje det må gjøres her og? Men ville tatt kontakt med forhandler for å høre om dette gjelder flere biler enn bare din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Dette er sikkert ett velkjent problem, som de fikser for deg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet November 7, 2010 Rapporter Share Skrevet November 7, 2010 Dette er sikkert ett velkjent problem, som de fikser for deg. Finns det velkjente problem hos møller? Trudde dei måtte finn opp kruttet kvar gong nokon har eit problem... Slik har eg forstått det i Bergen. Men, lysa skal ikkje riste, då er ikkje bilen i godkjent stand! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg