Golfy Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Jeg har en 1,6 cl.Har nå revet ut halve dashbordet+ speedoen.Var på høggern i dag og skulle hente meg nytt speedo med turteller, men alle speedoene hadde kjørekomputer.Går det da ann og bruke dette?Bare at kjørekompen ikke virker?Noen som vet om turtelleren virker uten at jeg må koble opp ledning?Har hørt at på mange ligger det klart.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Du må koble til ledningen for at turtellern skal fungere, og det er fult mulig å bruke de med kjørekomputer uten at den virker. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Det er godt mulig det ligger klart for turteller, men det virker veldi rart! Må sikkert legge opp kabel! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 bare å putte i instrumentet det, vips så funker turtelleren også, kjørekomp. er det værre med da :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 SØK! Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 rett som KaiFred sier, bare å putte rett inn, vips så har du turteller oxo..gjorde det i jettan min jeg. fungerer fint selv om det er speedo med kj.comp. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Okay, takker...:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Sikker på at det var kjørecomputer på alle da ? Er Digital klokke på de med turteller så det kan se ut som det er kjørecomputer :P Her er mitt og det er det ikke kjørecomputer på Fra golf2.dk Jeg har en Golf uden omdrejnings tæller, kan jeg bare købe et speedometer med omdrejnings tæller og sætte i ? Ja, dette er intet problem, du skal bare trække en ledning til omdrejningstælleren fra strømfordeler chassiset ! men du kan ikke isætte et speedometer med board comp uden at ha indsprøjtning ! Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Ja det var det jeg trodde også, men han nissen på høggeriet påsto at det var kjørekomputer...Men det var nok bare klokke ja. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Og hvis ikke jeg tar feil går vel det speedometeret du har til 200? Får ikke med turteller som går til det tror jeg, minimum 220 så det blir litt feilvisning der.... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Mitt går til 200 ja,men jeg skal legge på hvite skiver som går til 200 så da blir det riktig visning.... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Kan man slenge i en speedo m/turteller fra en passat ? Så etter speedo med teller idag uten hell.. eneste jeg fant var et likens instrument i en passat.. noen som vet om det går? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by Golfy Mitt går til 200 ja,men jeg skal legge på hvite skiver som går til 200 så da blir det riktig visning.... eeeem Blir dette helt riktig da, for hvis du gjør det og kjører, si 200, skulle den egentlig vist 220.... da viser den vel altfor lite, for det er vel noe utveksling inni huset som bestemmer dette, ikke bare vaieren og pluggen i gearkassa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 jaha, så da må speedoen kalibreres på nytt da? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 si det, la vel dette inn for at noen kunne bekrefte eller avkrefte dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg