Gå til innhold

NAV-blogg

Ranger emnet


GSignori

Anbefalte innlegg

Selv har jeg fått tilbud om en gratis iPhone 4, i tillegg til $18.000.000 USD fra en Nigeriansk høvding på dødsleie (maken til real kar, kjenner ikke fyren en gang), og et jobbtilbud som vil gi meg $200 000 i året på å jobbe hjemmefra. En kan risikere å miste bostøtten dersom man tjener $200 000 i året, men det regnestykket kan jeg faktisk få til å gå opp på et vis. :thumb

 

Men for en forferdelig lite lesbar fontfarge på sort bakgrunn! Jeg må markere teksten (så den blir hvit på blå bunn) for å klare å lese. :(

Ellers er det noen som har godtet seg da alle innleggs-titlene ble funnet på, spesielt de hardrock-baserte. Mon tro om det er låtskrivern i bandet Diverse Artister? :hammer

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å tenke på at årsavgift, omregistrering o.l. vi betaler går rett i lomma på sånne.

 

Såvidt jeg forstår bloggeren, får han ikke stønad fra NAV, han prøver bare å leve på samme budsjettet.

Skal leve på samme budsjett som en naver (1000 kr i uka) i 2 uker, med muligheter for forlengelse

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv permitert pga av lite oppdrag på jobben(byggebransjen) i 4 mnd 2008-2009, Og hadde ingen dårlige opplevelser med systemet hos nav. Leverte meldekort elektronisk og fikk pengene når jeg skulle alltid. Selv når jeg glemte og levere mld kort og besøkte dem og sa det som det var, fikk jeg penga dagen etter.:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også naver fram til nyttår... pappaperm :D

 

Men jeg måtte krangle med nav i 6 mnd for å få den permisjonen jeg hadde krav på, så jeg føler jeg fortjener det :)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår