Gå til innhold

Styling og div til Corolla E10?

Ranger emnet


Trixx

Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt meg en Corolla E10 AE101 "93", og har lyst til å få på andre lykter foran(kanskje bak), ei lita leppe foran på org. fangeren, på sideskjørtet og på org. fanger bak. Ikke noe skikkelig styling fangere/spoilere. Bilen er rød og har proffsota ruter fra før. Har tenkt til å gjøre noe med grillen, som kanskje å fjerne toyota merket.

 

Men jeg finner ingen sider hvor de har litt stilige hovedlykter som er E-merket. Har sett litt på Streetdesign.no men finner lite.

 

Noen som har evt. tips til hvordan jeg kan style den og hvor jeg får tak i styling etc? :)

 

På forhånd, takk :)

Endret av Trixx

Toyota Corolla E10 1.6 Xli .1993.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker etter styling så sitter du igjen med en del linker til forskjellige firma som selger styling.

 

Eksempel:

http://www.google.no/#hl=no&source=hp&biw=1280&bih=687&q=styling&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=39ac3118b437dfed

 

Rart om du ikke finner lykter til din bil der inne i jungelen:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på Ebay? Hvis du ikke er skeptisk til å handle fra utlandet er det kanskje noe å prøve:) Hvis du ikke finner noe på http://www.ebay.com, kan du prøve http://www.ebay.de, den tyske siden:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke funnet noen E-merka hovedlykter ennå :( men tror jeg legger det litt på vent. Starter med å fikse anlegg i bilen.

 

Edit: fant ut størrelsen ;) 6,5"

 

Har tenkt til å ha 2 stk 6x9" i hattehylla, og 2x15" eller 2x12" bassere i bagasjen ;) Har ikke penger atm, så drøyer det litt.

 

Hva tror dere om "panser-BH" til corolla'n?

Endret av Trixx

Toyota Corolla E10 1.6 Xli .1993.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har svarte hovedlamper liggende . holder til på espa hvis du er interisert kan jeg levere dem på hamar .

kan bygge grill til deg og sikkert hjelpe deg med de andre tingene du trenger og .

 

mvh Preben

p.s. finner du på og ta turen til espa så er du velkomen på værksted besøk :)

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du finner hvite frontblink til 5-dørs noe sted må du si ifra.. :)

 

e10?

er det til fangern med eller uten tåkelys , sedan\liftback\stv eller Hatchback ?

Endret av |plumbo

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har svarte hovedlamper liggende . holder til på espa hvis du er interisert kan jeg levere dem på hamar .

kan bygge grill til deg og sikkert hjelpe deg med de andre tingene du trenger og .

 

mvh Preben

p.s. finner du på og ta turen til espa så er du velkomen på værksted besøk :)

 

Åja :D du får ikke tatt bilde av dem? Er de E-merket?

Har 2 lykter i grillen, så er litt usikker på hva jeg skal gjøre. Mulig jeg lar grillen være sånn den er, gjør bilen litt rally-aktig! hehe.

 

Høres bra ut! Mulig jeg stikker bortom å besøker en dag!:) bor på hamar, så er ikke så alt for langt unna :)

Toyota Corolla E10 1.6 Xli .1993.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjett :( Hva sier politi/vegvesenet til det a?

 

Du har gjort en helt utrolig bra jobb med corolla'n din! sykt rå.

Hva gjorde du når du gjorde ventildekselet/Toppdekselet så blankt?

 

Lurer litt på om jeg skal kjøpe på sportsluftfilter på min, men har det noe å si? Grommere lyd? Litt mer effekt? men bruker mer suppe?

 

Hvilken størrelse på eksosanlegg vil være best å sette på? Mulig å få det godkjent ved endring?

 

Hva har du gjort med motoren generelt? :)

 

Kanskje du har litt detaljert tips til hva jeg kan gjøre? :D

skal slenge ut bilde® av min asap.

Toyota Corolla E10 1.6 Xli .1993.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pussa og polert en del timer :)

tusen takk :)

 

vi kan ta samtalen når du dukker opp ;)

 

politiet og vegvesenet sier du må sette tilbake det gammle . du får ikke bøter osv for og ha disse .

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår