Gå til innhold

Servicevennlige Møller....

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Er ikke noe regel for det, men generellt er det vel ikke en butikk sitt ansvar å serve folk med delenummer for at de skal kunne kjøpe deler andre steder...

Mitt råd er rett og slett å prøve en annen forhandler, eller en annen selger.

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor folk har så problemer med møller. Trur nok heller det er enkelte kundebehandlere som er litt vanskelige å ha med å gjøre, min erfaring er at det aldri er noe problerer, nesten uansett hva man spør om. På Jessheim er de hvertfall meget hyggelige og imøtekommende.

 

Nen nå har det seg vel slik at mange i vag miljøet er litt mer firkanta enn andre desverre. Har aldri spurt etter et delenummer men har da klart meg i over 10 år med bil....

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorer har meninger de og, så bare slapp av du og kos deg! ;)

 

Ingen fare, men når moderatorer hele tiden oppfordrer folk til å komme med saklige innlegg så burde de klare å gjøre det selv også.

For all del er det folk med dårlig innstilling hos Møller forhandlere, men det gjelder ikke alle, og sånn er det nok hos andre forhandlere av andre merker. Det jeg vil fram til er at om man har en dårlig erfaring med en forhandler, så gjelder det vel ikke hele kjeden?

Hadde selv en skikkelig dårlig opplevelse hos BOS på Lørenskog, men det bestyr ikke at alle som jobber der, på Ensjø og hos alle andre BOS forhandlere er idioter...

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare, men når moderatorer hele tiden oppfordrer folk til å komme med saklige innlegg så burde de klare å gjøre det selv også.

 

Helt enig, smakløs kommentar fra modearator.

 

Forstår ikke hvorfor folk har så problemer med møller. Trur nok heller det er enkelte kundebehandlere som er litt vanskelige å ha med å gjøre, min erfaring er at det aldri er noe problerer, nesten uansett hva man spør om. På Jessheim er de hvertfall meget hyggelige og imøtekommende.

 

Sant, jeg har kun blitt møtt med hjelpsomhet og velvilje de gangene jeg har vært innom Møller (Haugesund). Tror trådstarter har møtt på en selger som ikke hadde en god dag eller som er over gjennomsnittlig kverulerende, er da leit at slike personer har med kundeforhold å gjøre. På den annen side kan jeg skjønne om de har mindre lyst til å legge så mye energi i å finne delenummer til "kunder" som ikke kommer til å legge igjen en eneste krone ;)

 

Finnes en del informasjon og delenummer på http://vagcat.com/

Endret av Quattro73

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B(o)S på Hamar aka Haugs er heller ikke de som er/var best på kundebehandling. Men det gjaldt selgerleddet, delelageret var helt kurante der.

 

Men du merker godt hvem i hvilke butikker som har skjønt dette med service og det lille ekstra. Tenk på høggerne som verken har smile-genet eller vet hva kundebehandling er for fremmedord lærer seg å drive service. Det kan bli butikk det! :D

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Møller Hamar varierer veldig. noen gir ut delenummer. andre ikke. Men å ringe dit (verksted) for å spørre om tips/hjelp til noe er liten vits. Hjelper dem kunden over tlf tjener dem ikke noe på deg holdning... Men etka på pcn er veldig kjekt å ha. og skody!! er nok ikke bare toyota som har delekatalog på nett:) http://webcat-services.zf.com/index.asp?SPR=12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Helt enig, smakløs kommentar fra modearator.

 

 

 

Sant, jeg har kun blitt møtt med hjelpsomhet og velvilje de gangene jeg har vært innom Møller (Haugesund). Tror trådstarter har møtt på en selger som ikke hadde en god dag eller som er over gjennomsnittlig kverulerende, er da leit at slike personer har med kundeforhold å gjøre. På den annen side kan jeg skjønne om de har mindre lyst til å legge så mye energi i å finne delenummer til "kunder" som ikke kommer til å legge igjen en eneste krone ;)

 

Finnes en del informasjon og delenummer på VagCat boards

 

Hei

Jeg kan faktisk skrive en hel bok om den møller du referer til her, så der må de nok gjøre forskjell på folk ja. Kommer mest sannsynligt ikke til å kjøpe noe som helst der, har etter jeg kutta de ut i 2007 redusert vedlikeholdskostnader med 70-75%. Vil ikke legge ut alle de tingene her, men kan nevne at bakluka på bil 1 har vært lakka 7!!!!!! ganger, taket 3 ganger, pgav slurv fra deres side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kan faktisk skrive en hel bok om den møller du referer til her, så der må de nok gjøre forskjell på folk ja. Kommer mest sannsynligt ikke til å kjøpe noe som helst der, har etter jeg kutta de ut i 2007 redusert vedlikeholdskostnader med 70-75%. Vil ikke legge ut alle de tingene her, men kan nevne at bakluka på bil 1 har vært lakka 7!!!!!! ganger, taket 3 ganger, pgav slurv fra deres side.

 

Nå gjaldt vel denne tråden kundeservice og ikke tjenester i form av lakkering e.l.?

 

Jeg har aldri hatt noen av mine biler på Møller, ikke noe annet verksted heller for den del, da det aldri feiler mine Audier noe samt jeg fikser alt selv om det skulle være noe ;) Men ja, jeg har utelukkende blitt møtt med vennlighet og smil på Møller, om du har en annen erfaring så er jo det leit. Men, om de har gjort mange lakkeringsforsøk på din bakluke så betyr vel også det at de innrømmer sine feil og gang på gang gjørt alt for å ordne opp etter seg? At de trengte 7 lakkeringsforsøk var voldsomt, men igjen så har de lagt seg flate og brukt tid og arbeid for å gjøre nettopp deg fornøyd.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kan faktisk skrive en hel bok om den møller du referer til her, så der må de nok gjøre forskjell på folk ja. Kommer mest sannsynligt ikke til å kjøpe noe som helst der, har etter jeg kutta de ut i 2007 redusert vedlikeholdskostnader med 70-75%. Vil ikke legge ut alle de tingene her, men kan nevne at bakluka på bil 1 har vært lakka 7!!!!!! ganger, taket 3 ganger, pgav slurv fra deres side.

 

Sikker på at det er Møller som gjører jobben? Lakkering pleier vel å bli satt bort til lakkeringsfirma i nærområdet...

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår