Gå til innhold

Pussig problem på anlegg. Trenger hjelp

Ranger emnet


dav-a

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg og en kompis monterte anlegg i Astraen til kompisen min i går. Det er en 2002 mod coupe

 

Etter vi trakk kabler bak, brukte dessverre biltema kabler. Så vil ikke forsterkeren skru seg på. "power" lampen tennes ikke, så det blir ikke noe bass.

Jeg tok multimeteren til strøm koblingen og sjekka, slo en 14V om jeg ikke husker feil

 

Så hva kan jeg gjøre da?

 

Også bak spilleren som er en Pioneer SD4100, så koblet jeg styrestrømkablen til den gule koblingen bak.. forsterkeren vil fortsatt ikke skru seg på..

 

Prøv å lete meg fra på forumet her og på google, trur ikke det er så mange som har samme problem som det vi plundrer med...

 

Takker for alle raske svar! :)

BMW Entusiast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har koblet jording, ja. Og remote kabel fra spiller til forsterker, ja :(

 

men er ikke sikker på om remote kabel skal gå bak spilleren til den gule (+) kabel eller en blå og hvit (remote control system..)

 

den blå og hvite:)

viss du bruker den tynne kabelen som er festa til signalkablene bør du sjekke om det er brudd på den, pleier ofte å vere dårlige.

prøv med en anna kabel :P

 

om ikkje d fungerer kan du prøve å koble den til + å sjå om d blir liv;)

2001 Volvo S60 T5

1987 Volvo 340GL 1.7(Prosjekt/Vinterbil)

1997 Volvo 855 2.0 (Familiebil/konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har koblet jording, ja. Og remote kabel fra spiller til forsterker, ja :(

 

men er ikke sikker på om remote kabel skal gå bak spilleren til den gule (+) kabel eller en blå og hvit (remote control system..)

 

Pioneer har Bla hvit remote kabel!! Legg opp strøm rett fra Bateriet. Koble til riktig remote kabel. Så skal det nok bli lyd. HUSK gode tilkoblinger. Jord må ha skikkelig kontakt.

Jeg har kontakter i utlandet på billig lakkering og karosseri jobb.

Styling (Ferdig på bil) og noe motor-tuning.

Kommer senere med bilder av bilen som er fikset i utlandet.

Christoffer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår