Gå til innhold

Turbokonvertering av G60

Ranger emnet


CorraDon

Anbefalte innlegg

Originally posted by CorraDon

Hvem i Drivdalen da? G60-Turbo( Gullgolfen)?

Regnet med de oljeledningene. En større oljepumpe er nok også nødvendig.... Skulle gjerne fått vite av noen som har gjordt det, støtt på problemer osv...

 

Hør med G60Turbo... oljepumpen trenger du ikke bytte.

Men downpipe og manifold er ganske vesentlig ja

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Manifold (TD, atp, gik, krb, mod audi5er, heimelaga)

-turbo (garret, mitsubishi, kkk osv)

-Downpipe(atp, heimelaga, ferrita)

-olje til/fra turbo

-Div rør/slanger til/fra IC, plugge returtingen på spjeldet.

-Ny chip+ dyser(must)

-Trykkjustering(must)

 

Bygge om til gti drift av dynamo, servo osv ser mykje bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår