Gå til innhold

Kvalitetspoeng eller "liker"-funksjon?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Freakforum blant annet, har en funksjon der man kan gi kvalitetspoeng hvis man liker ett innlegg. Facebook har jo som kjent "liker"-funksjonen. Jeg syns det hadde vært artig å hatt en av disse tingene her på bilforumet også, kanskje helst kvalitetspoeng?

 

Har administratorene noen tanker rundt dette?

 

Og hva med dere vanlige brukere, hadde dette vært bra?

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verken normal eller admin men jeg :partyon: liker dette innlegget da det kanskje fører til at turboed kan sette liker på meg. :D

 

Ellers har jeg gjort meg et par tanker om liker. Det ene er at det virker som om det på dotuben har gått sport i å skrive kommentarer som/for å få flest tomler opp og havne på topp to.

Det andre er at jeg helt ubevisst har innarbeidet meg en lignende fremgangsmetode på mine innlegg her. Det er på sett og vis bra så lenge det tilfører selve tråden kvalitet.

 

PS! Det er eller var slike femstjerner ratinger av selve trådene før iaffall. Men det ble for meg litt sånn fanboy klubb = 5/5. :eddie

Endret av Skody

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poeng? Dette er da ikke no jævla dataspill vel? :P

 

Syns igrunn innleggstelleren kan fjernes fra forumet også jeg, evt. bare vises hvis man går inn på profilen til brukeren.

 

Absolutt enig, men så stemmer jeg sterkt for kvalitet foran kvantitet!

 

"Har du ikke noe fornuftigt å si, ikke si det her"! :D

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poeng? Dette er da ikke no jævla dataspill vel? :P

 

Syns igrunn innleggstelleren kan fjernes fra forumet også jeg, evt. bare vises hvis man går inn på profilen til brukeren.

 

hehe,

 

Jeg trur det hadde fått folk til å skrive bedre og mer utfyldene svar.. Får liksom mer "status" desto mer poeng du har. status blir vel kanskje litt feil å kalde det, men renger med at dere skjønner hva jeg snakker om.

 

Innleggstelleren er jeg enig i. men egentlig ett fett om den vises eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var bare en ide jeg fikk. Ikke noe vitenskapelig bak det altså...

 

Da virker det som dette ikke er interessant, og det er helt greit for meg. Bare greit å høre hva andre mener iblant...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare en ide jeg fikk. Ikke noe vitenskapelig bak det altså...

 

Da virker det som dette ikke er interessant, og det er helt greit for meg. Bare greit å høre hva andre mener iblant...

 

For all del, idéer er lov. Problemet var, og dette fikk jeg visst ikke helt med i forrige innlegg, at det rett og slett fikk en negativ effekt til slutt. Folk begynte å gå på hevntokter med å gi andre brukere dårlige poeng, krangla om ditt og datt vedrørende poengsystemet og generelt da et voldsomt styr med det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår