Gå til innhold

Corolla rally-prosjekt!

Ranger emnet


divad

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
skjer det noe mer her?

 

Ikke før bilen starter igjen.. =/ Har egentlig lite peiling på hva som kan være galt! Se gjerne ovenfor så kanskje du vet hva problemet er! ;)

 

Starter den skal vi ikke se bort i fra en liten filmsnutt på glatta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ang start problemer så har jeg ikke no el nett i hode på dette problemet :P du sier du klippet og herja i el nette i dasjbordet . inkluderer dette også ecu nette ? ( dvs el nette som går fra motoren til en blank boks . eller er det bare nette til speedometere du mora deg med ?

 

Alle må ha noen morrsome herje prosjekt som man lærer litt av . ;) du er ikke den eneste som har hatt det ! :D

btw jeg skal ikke si hva jeg synes om TYSKE biler ;)jeg har en og det er nok problemer med den :P

Ford 17m vare bil 1970mod Moonshine express
Honda del sol 1993 mod
Toyota corolla e10
Toyota corolla ae92 2dørs cupe
Subaru Forester 98mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkosta jordebil!

 

Bortkasta penger!

 

Nåja.. påkosta og bortkasta?

Bil: 2500,-

Vrakpant: -1500,-

Delt på to personer

Total sum: 500,-

Kan egentli ikke si vi hverken har brukt eller kasta bort så jævla mye penger, men synes nå det var verdt de 500 kronene!!!

 

 

ang start problemer så har jeg ikke no el nett i hode på dette problemet :P du sier du klippet og herja i el nette i dasjbordet . inkluderer dette også ecu nette ? ( dvs el nette som går fra motoren til en blank boks . eller er det bare nette til speedometere du mora deg med ?

 

Alle må ha noen morrsome herje prosjekt som man lærer litt av . ;) du er ikke den eneste som har hatt det ! :D

btw jeg skal ikke si hva jeg synes om TYSKE biler ;)jeg har en og det er nok problemer med den :P

 

Takker for hjelpa! Var ikke jeg som lekte meg faktisk, og har heller ikke prøvd å forstå noe heller for ledninger gir meg hodepine. ;) Men skal se litt på det neste gang jeg ser den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

vi rota" ikkje i ledningsnettet, vi ikkje hadde peiling på. de er trosaldt ein forgasser motor så ledningsnettet er ikkje så jevla avansert.

probleme var aldri ledningsnettet men de var det vi trodde siden de skjedde etter å fjerne ledningsnettet og lage ett enkelt custom.

men forgasseren... stempele i gassern sto med forlite klaring altså for lav tomgang, fordi den gikk jo da vi "jokka" på gassen men ikkje uten altså at vi heiv stempele opp og ned så de kom luft gjennom..... men nu er den vraka! :( men foresten pasnere blei bra åkerslede! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei. Tøft prosjekt. Ignorer Haterne her, Har 3 Corollaer jeg og 12 ventileren som jeg hadde med gasser gikk også bra, anbefaler deg til å prøve og bygge om til 4AGZE, Altså en Corolla GTI motor med kompressor på 190 hester ca om jeg ikke tar feil. Skal ikke mer enn et ekstra motorfeste, montere aksler og elnett så er du good to go.

 

Om ikke så prøv å få tak i 2E-T samma motor som 12Ventileren men med Injection og Turbo fra Starlet GT.

 

Har en 2E injection stående om du er intr men er uten ledningsnett.

 

Har også 2 spørsmål til deg.

 

Hvor fikk du kjøpt Rally skvettlapper?

og er lyktepoden godkjent for veibruk?

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår