Gå til innhold

Han lever enda!

Ranger emnet


DRFT-R

Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mulig jeg virker teit, men har ikke du en sønn? Kanskje lurt å tenke på at han gjerne vil se faren sin mens han vokser opp? Du har vel også lyst til å se at han vokser opp? Hvis det ikke er for din egen skyld, så ta det i allefall litt med ro for din sønns skyld :)

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg virker teit, men har ikke du en sønn? Kanskje lurt å tenke på at han gjerne vil se faren sin mens han vokser opp? Du har vel også lyst til å se at han vokser opp? Hvis det ikke er for din egen skyld, så ta det i allefall litt med ro for din sønns skyld :)

 

Kommer ikke til å skje, mannen er ikke riktig skrudd sammen ;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even that didn't work, because enough people weren't wearing them, so we had to come up with the helmet law, which is even stupider because the idea behind the helmet law is to preserve a brain, who's judgement is so poor, that it doesn't even try to prevent the cracking of the head it's in!"

 

http://www.youtube.com/watch?v=H0jNxgkNwcw

 

RDL: Hva fikk deg til å bruke hjelm i utgangspunktet (og ikke nå?) birthday Da jeg så det første festningstunellbildet trodde jeg det var det orginale avis-bildet for åtte(?) år siden.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble kjent med no lokalkjendiser i serbia! så de ga oss en fet tour! her kan dere se folks holdninger når vi intar Festningen i NOVI SAD. hadde dette vært akershusfestning hadde vel en eller annen hverdagshelt foretatt sivilarrest på oss!

 

 

 

 

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår