Gå til innhold

noen har hatt det moro.....

Ranger emnet


thor_no

Anbefalte innlegg

noen har visst hatt det moro i oslo.... :D

http://www.dagbladet.no/2010/09/21/nyheter/brann/innenriks/13503232/

 

 

forøvrig.... hatt ikke vatt i overskriften......

 

nei har du sett nå ble det hatt ikke vatt :-)

Endret av thor_no

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo.

:usa:

 

Du kan ha hatt lett for å fikse på trådtittelen hadde du klikka på rediger i første innlegg, din vatt-dott! :tannløs: :chairshot

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo.

:usa:

 

Du kan ha hatt lett for å fikse på trådtittelen hadde du klikka på rediger i første innlegg, din vatt-dott! :tannløs: :chairshot

 

får ikke redigert overskriften.... resten lar seg rette men ikke den

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke redigert overskriften.... resten lar seg rette men ikke den

Jeg prøvde i første innlegg nå og la merke til at den bare åpner post #1 i selve tråden/innlegget. Jeg håper og tror at du kom til det samme, men hvis du deretter klikker valget på "Go to advanced" eller hva det nå står på norsk skal du kunne endre tittel selv. :)

 

Ja jeg kunne bare retta på vattdotten, men lar deg få prøve en gang til. (Med et lite håp om at også flere brukere blir kjent med forum-egenskapene.) :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

og vi takker da moderator for å ha opplyst min grå hverdag med nyttig info om forumets dype irrganger.

 

:hide:happyhappy:

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår