Gå til innhold

Sette bilstero på plass

Ranger emnet


Enojo

Anbefalte innlegg

Hoi hoi!

 

Etter noen frusterende tider må jeg nå gi opp og spørre her om hjelp. Jeg har prøvd å sette min nye Pioneer-spiller fast i Omegaen, men ISO-kontakten er i veien og ødelegger for dette. Sannsynligvis har noen her også tidligere byttet spilleren i bilen, og jeg lurer da på om hvordan dere evnt gjorde det, og om dere er villige til å dele deres ninjatriks.

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv banna når jeg skulle ha i ny spiller i min omega. Det er altfor mye ledninger inni der. Jeg måtte bare bruke makt og klemme den største kontakta inni der helt under. Fikk ikke min helt inn så jeg festa den ved å skru inn en skrue på venstre side inni det lille rommet ved siden av spilleren. Skruen holder spilleren på plass ved at den blir litt presset mot høyre. Ikke den peneste løsningen men den funker :P

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka slags kontakter som står i veien då? er 2 iso kontakter som du må ha, den eine til strøm forsterker og den andre til høytalere. Skal ikkje ver noke meir dill der inni vist ikkje det er ein overgang frå orginale kontaktene til isoene... og så til antenna då.

1986 Ford Sierra 2l sugetrimma

1979 Chevrolet Malibu Classic V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka slags kontakter som står i veien då? er 2 iso kontakter som du må ha, den eine til strøm forsterker og den andre til høytalere. Skal ikkje ver noke meir dill der inni vist ikkje det er ein overgang frå orginale kontaktene til isoene... og så til antenna då.

Problemet er att på ledningsnettet til Pioneer spillere er det så mye bokser og dill dall att det blir fryktelig trangt.

Må bare lirke å lure, hjelper ofte om en peller av fronten av dash rundt spilleren. Da får en lurt ledninger og iso kontakt bedre på plass.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde først en sånn jalla jalla spiller fra Kina med skjerm. DEN var drøy å få på plass, men klarte det ved å stripse alle kablene ihop slik at det var enkelt å dytte de inn. Var gps antenne, 6-8 forskjellie inn/utganger MED kabler og iso selvfølgelig, men det gikk.

 

Nå har jeg en vanlig Pioneer uten all dilldallet, men trikset for meg var å dytte alt ned til høyre. Innover :)

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår