Gå til innhold

S O M M E R T R E F F `0 4 ACR - Mo i Rana

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 632
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by liteglow

sist men ikke minst...

 

det var mye polti ute på veien !

 

Og en stor takk til alle som blinket gærnamm med lysene den dagen vi var på tur oppover med purken i skogen på lur :)

 

var vel en eller annen bil med gule parklys og stasjonsvogn spesielt..

 

Alle burde skjønne at onkel er mye på veiene under et slikt treff ...

 

De stod forresten masse i tunelle, der var det tørt å fint. Men det er jo bare å la være å stoppe, så drar du å får dokumentert klaustrofobi etterpå, så slipper du bot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble forsøkt tatt en bedømming av bilene på søndag, men flesteparten hadde jo da dratt allerede så ble vel vanskeli... Får høre etterhvert hva som skjer med den biten.

 

Ellers så synes nå jeg det var ett ganske bra treff til tross for dårlig vær på lørdagen... (og kaldt på søndagen)

 

Har lagt ut noen bilder fra treffet her http://spriti.com/ACR/

 

Flere kommer nok etterhvert

-91 Opel Calibra 16v

-89 Opel Vectra 2000 (under construction)

-90 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bra med alle oss sånn sett, en som måtte rive av noe soting.

 

Men hadde en i gjengen som leket seg på banen.

Ganske utslitte dekk til slutt. Punkterte i en sving etter Fauske og dro av veien... Hjem på Falken for han :(

-91 Opel Calibra 16v

-89 Opel Vectra 2000 (under construction)

-90 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Coolio

uff, var det ingen andre som mista lappen? to av kompisene mine mista lappen.. ene kjørte ifra dem og gjemte seg, skikkelig getaway :) og 2 andre fikk fine bøter.. slikt som skjer kanskje.. jævla purk...

 

Synes du virkelig det er verdt ett smilefjes den getaway kjøringa??

Så ikke ut som at den familien på 4 hadde det så artig når dem fikk den fyren (skal ikke nevne navn eller biltype) nesten trødd i trynet rundt svingen. Skal love deg den familiefaren var redd. Sinnsyk galemannskjøring som kunne øddelagt hele treffet allerede før det hadde begynt!!!!! Håper fyren har lært.

 

Hilsen en som satt i en av de bilene som ble forbikjørt!!!

 

p.s Den sivilbilen som ble frakjørt har kameraovervåking i bilen!!!

Porsche 911 C2

Subaru Legacy Outback

Sommertreff Crew

http://www.sommertreff.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke ut som at den familien på 4 hadde det så artig når dem fikk den fyren (skal ikke nevne navn eller biltype) nesten trødd i trynet rundt svingen.

 

...men getaway in stockholm er sinnsykt kult mener du sikkert.. :rolleyes:

 

jeg ville gjort akkurat samme om jeg hadde valget mellom å miste lappen eller kjøre fort vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva mer kan man si en at dette har vært meget skøy!

Men til Crew'et, organiseringen var for dårlig! Brukte 1 time da jeg kom på lørdagen før jeg fant noen som viste noe om hvordan den tekniske kontrollen skulle skje. Savnet også en resepsion evt. infotavle med program og annen information.

 

Men banekjøringen gjorde opp for allt det andre, jeg kommer til neste år hvis det blir!

 

Post bilder og videoer folkens!

 

 

 

Volvo 740 TIC 88'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår