Gå til innhold

Noen som vet om bil spill man kan bygge biler??

Ranger emnet


granly

Anbefalte innlegg

Tviler på det, føler selv at jeg har god oversikt over bilspill der ute, og ingen i nærheten av SLR når det kommer til selve byggingen av biler.. mulig jeg tar feil men....

 

 

Hey.

 

Noen her inne som vet om et bil spill der man kan bygge bilen sin fra bunnen av ?

noe sånn som street legal racing redline, bare noe med bedre grafikk osv ? :))

 

chriss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja flåklypa er en;o men kjedelig at det bare går an å bygge en bil;O

mulle mekk ja, mange år siden jeg har spillt det nå :o kunne vært gøy å gjort det igjen :D hehe

ja, eit om Street legal racing, men det er grafikken igjee, ville hatt noe med litt bedre grafikk ;o

Pure, kan være noe, får se hva det er for noe :) aldri hørt om ;o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
ja flåklypa er en;o men kjedelig at det bare går an å bygge en bil;O

mulle mekk ja, mange år siden jeg har spillt det nå :o kunne vært gøy å gjort det igjen :D hehe

ja, eit om Street legal racing, men det er grafikken igjee, ville hatt noe med litt bedre grafikk ;o

Pure, kan være noe, får se hva det er for noe :) aldri hørt om ;o

 

http://www.gamereactor.no/anmeldelser/114984/Pure/

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et spill som du kan spille på facebook, myspace, tagget etc. er VDreamRacer, men du må spille mye over tid, siden du kun kan gjøre så og så mange løp pr. 4 time. også kjører du jo ikke på spillet. men er småmorsomt å style biler der.

men som sagt så tar det tid å spare seg opp mye penger, har spilt det i 3 kvartal nå. og har dritmangen "billige" biler som eg bare har styla opp.

1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0

1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår