qutix Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Hallaisn. Jeg har ett problem med vectraen min. Når jeg starter bilen så kommer det utrolig høy banke lyd fra motor. Bankingen kom etter jeg var å kjørte en tur i skogen, og plutselig begynte olje lampa å lyse og bankinga kom. Jeg har lest litt rundt, kan det være at olje-rør er tett? Eller om det er ventilan som er gåen? Eller kan det være tenningfeil? Hadde vært konge om noen visste litt om det her! Mvh. Simon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Har du peilet oljen jevnlig FØR dette skjedde, og er du sikker på at du har kjørt rundt med nok olje på motoren? De er ikke akkurat kjent for å bruke lite olje disse motorene... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Kjørte i skogen. Hmm, du har ikke slått hull i bunnpanna da? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qutix Skrevet August 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Sjekka olje godt før og etter. Etter det her skjedde byttet jeg oljefilter, olje. Nei har ikke slått hull i bunnpanna. Oljen står der enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Kan være dårlig oljetrykk, du bør få målt det. Kan være rådebank du hører i værste tilfelle. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg