runla110 Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Tenkte og montere ekstra fjernlys på min renault laguna til vinteren. Vurderer disse fra biltema: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbehor/Belysning/Ekstralys/Fjernlyssett1/ Noen som har erfaring med disse lyktene? Regner med at kabler og rele osv. er rett dimensjonert siden det følger med:) Disse leveres med 100w H3 pærer. Som jeg ser rundt om kring på nettet at folk sier er ulovelig og kjøre med. Er dette tilfellet? Noen som har erfaring med disse lyktene? Noen som har prøvd og vaske bilen i vaskeautomat med ekstra fjernlys? Har også sett på disse som et alternativ: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbehor/Belysning/Ekstralys/Fjernlys-2-stk1/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Hvis du vil ha lovlige ekstralys så kjøper du på torshov eller mekonomen for eksempel. Alle ekstraly skal ha tette glass som gjør at vann ikke skal komme inn. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Jeg har de sistnevnte og må si at de er ganske gode, sett bort i fra at det kommer litt dugg inni ene lykten. Dette forsvinner jo når jeg bruker de etter noen min. Måtte slenge på noen 100w motsander pga de var for kraftige som tåkelys.. Bilde er før motsander kom på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runla110 Skrevet August 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Blir og kjøpe de første tror jeg og montere opp. Så får jeg heller skifte de ut etter hvert vis de sprekker eller er for dårlige. Da har jeg i hvertfall rele og kabler opp koblet fra før! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectradieselgutt Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 Like greit å kjøpe ordentlige Bosch lykter. Koster jo litt men da har du også kvalitets lys så det holder. 100 watts pærer er ikke lov nei. Max 55 w i lykter i norge. Siter Opel Vectra 1.7 TD Audi 100 2.2 Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg