Infinal Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 nope, har ikke mittarmlene nei... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 hehe :) om det ikke blir skamsenking så bilre 60 / 40 tror det er lavt nok jeg.. hehe har lyst på skinn jeg også!!! faen meg NICE ass!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by [kj] hehe :) om det ikke blir skamsenking så bilre 60 / 40 tror det er lavt nok jeg.. hehe har lyst på skinn jeg også!!! faen meg NICE ass!! vi får spare oss noen "grunker" å stikk vi på import tur. vemund EDIT: fått felger?? hva slags? ? jeg vil også ha større felger ell jeg MÅ HA ! !! større felger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 har faktisk tenkt tanken på og gjøre det.. faen meg vert morro!!! bare hivd ut det gamle CL intr. og reise til tyskland!!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 nå blire felger på meg!! !hehe henter de på lørdag!!! glede seg!!!!!!!!!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 åssen felger da?`? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 Frem med bilder :) Får du bilen ferdig til gatebil da ?? skal vel dit ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 skal på gatebil ja - men ikke sjans i havet på at den blir ferdig til helgen...!!! har igjen masse lakkereing vutt.. men den er klar til juni... kjøpte meg Alleso F1 felger ;) type 17" ble bra det ja ;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by [kj] skal på gatebil ja - men ikke sjans i havet på at den blir ferdig til helgen...!!! har igjen masse lakkereing vutt.. men den er klar til juni... kjøpte meg Alleso F1 felger ;) type 17" ble bra det ja ;) De som lå på kjøp/selg tråden? Jeg må kjøpe meg noen nye suler jeg også :/ Dissey: hva slags felger og suler har du? tenker da på størrelse.. mvh Vemund B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 jepp stemmer det!!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Jeg har stilauto 4x4 felger med 205/45/16. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Dissey Jeg har stilauto 4x4 felger med 205/45/16. ok danke, bare lurte på hvordan dekk du hadde og hvor mye luft du hadde i hjul buene, tru e må ha større felger og dekk ska e få fylt ut mine.. syns min ble dritt høy.. ell leppa er jo lav da :/ men men kjøre med 195/50-15 og det er SMÅTT smått... SMått å godt ;) hehe nei det er alt for smått.. uansett.. hvordan var det å ta av listene på kjerra di? mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Jeg har falken Grb fk 541 dekk tror jeg,205/45/16 er vel ca 2 - 3 cm luft i hjulbuene og bilen er senka 40/40, så ut som du hadde godt med luft der ja, så ikke så ille senka ut. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Dissey Jeg har falken Grb fk 541 dekk tror jeg,205/45/16 er vel ca 2 - 3 cm luft i hjulbuene og bilen er senka 40/40, så ut som du hadde godt med luft der ja, så ikke så ille senka ut. :) bildet der <-- er orginalt.. en del lavere nå. men er usikker har sendt mail til både FK og styling tech nå og mast om jeg har fått riktig sett.. nummeret på pakka stemmer i alle fall overens med det som står på web'n demmers men jeg lure på om nummeret som står på fjørene... blir seriøst sur hvis det ikke stemmer.. hva slags sett har du ? jeg ville ha 60/40 for var redd den ble bak tung etter hvert. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Har bare fjører. De som de selger på mekonomen. de er svenske tror jeg. husker ikke navnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg