Gå til innhold

Passaten min

Ranger emnet


[kj]

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

da har jeg fått grillen min da... men ville jo vært forgæli om alt skulle vært bare fryd og gammen nå - neida. Etter 3mnd ventetid så passer faen meg ikke den dritten skikkelig engang!!! SØPPEL!!!

 

 

faen.JPG

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så oppgitt at jeg får magesår!!! så nå skal de da ta kontakt med firmaet nedi polen - så jeg får vell ikke noe mer grill før i begynnelsen av juni - mitten av juni :( skal nok heve kjøpet jeg, for dette går jo faen ikke!

¨

Hadde egentlig bestilt fanger derifra også, men den bestillingen hadde de ikke greid og få med seg, så da kjøpte jeg ifra autospar i stedet - leverer vaffal de da

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

Er så oppgitt at jeg får magesår!!! så nå skal de da ta kontakt med firmaet nedi polen - så jeg får vell ikke noe mer grill før i begynnelsen av juni - mitten av juni :( skal nok heve kjøpet jeg, for dette går jo faen ikke!

¨

Hadde egentlig bestilt fanger derifra også, men den bestillingen hadde de ikke greid og få med seg, så da kjøpte jeg ifra autospar i stedet - leverer vaffal de da

 

 

Så ikke bra ut det der nei... ;(

Må ikke bestille noe mer derfra, er jo skikkerlig useriøse der jo....

 

Bestillte grill til min og , fra Maxam, prøvde den på og den passa greit.

 

Men ser ikke sånn ut på den der :rolleyes: ...

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde den på lager når jeg ringte. Han prata om at mesteparten av det de hadde fra autodesign skulle de ha på lager så..

Ble sendt på mandag og kom på, torsdag....

Bare å ringe å bestille :)

 

http://www.maxam-tuning.com

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm du kjøpte denne grillen du da? samme som disey har det...

 

går sikkert ann og lage noe jalla mekk med denne grillen, men er så mye som ikke er 100% blant annet rundt lyktene... ujevne utskåringer etc...

 

btw tror ikke det er noe forskjell i bredden på stasjonsvogn og sedan..??

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår