Gå til innhold

Passaten min

Ranger emnet


[kj]

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonte

Mange tyskere som tar den helt ut med slike passater, gjerne som stv! De kan bli jævla kule! Hent inspirasjon fra tyskland! :)

 

Få den LAV, sveis bakluke, ta av lister, sveis listehull (om der er), få på feite hjul.. Og lakker den om, kjedelig farge du har nå, synes jeg da.. :)

 

haff haff du jonte du jonte.. lavt og fett sånn det ska være..

 

pell deg tilbake på bmw forumet nå...

 

hø hø hø veit en som ska bli adda i mi "ignor" liste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

passat kara: Er bilde av grillen lenger opp i tråden, men du ser ikke den så godt egentlig.. venter i spenning på og få den har ikke fått den enda, for eagles har tulle t litt med bestillingen...

 

det interiøret jeg har nå er grøtt... vanlig CL, er ikke noe blått stoff i det, vaffal det jeg kan huske... går for en billig penge...

 

skal med tiden hellakkere bilen, men tviler på at jeg bytter farge-- legger heller inn noe sølv i lakken da.. er jævlig mye jobb og bytte farge da.. har sett noen tyskerbiler ja.. de er faen meg heeelt syke nedi der!!!!

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har fått gjort litt mer da.. skal ta noe lakkering i motorrommet i dag, så her har dere noen bilder.... har også vakset motoren litt, ser jo nesten ut som ny vutt :D

 

motor2.jpg

 

motor3.jpg

 

vang1.jpg

 

vang2.jpg

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

 

haff haff du jonte du jonte.. lavt og fett sånn det ska være..

 

pell deg tilbake på bmw forumet nå...

 

hø hø hø veit en som ska bli adda i mi "ignor" liste..

 

Det er slik det skal være på "tysker-biler", helt på grensa. Feite hjul, skikkelig senking! Det gjelder ikke bare BMW, det gjelder i stor grad VW også. Les litt tyske VW blader, se litt på nettet, så skal du se at du finner mange gromme Passater som denne!

 

Og, pell meg tilbake til BMW forumet? Hvorfor? Får jeg ikke lov til å interessere meg for andre biler enn BMW fordiom jeg har en? Jeg er med i VACN fortsatt, og blir nok å fornye det også. Det er vel mere enn det du er?

 

Bare add meg til noe ignore liste du, hvorfor, det skjønner jeg ikke..

 

Originally posted by [kj]

skal med tiden hellakkere bilen, men tviler på at jeg bytter farge-- legger heller inn noe sølv i lakken da.. er jævlig mye jobb og bytte farge da.. har sett noen tyskerbiler ja.. de er faen meg heeelt syke nedi der!!!!

 

Ja, er litt stress å bytte farge i motorrom og innvendig, men du kan jo ta en farge som er ganske tilnerma lik den du har nå. hmm, med litt sølv i, det hørtes litt tøft ut da :) I Tyskland er dem sprø :)

 

Ellers, bra prosjekt! Du får gjort mye :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første treng du ikke sveise bak luka på disse sett mange bilder hvor de bare har ordna bak plata.. den er av plast.. og jeg er helt enig lavt og fett tøft det har lest nok med tyske bil blad ja..

 

du er bare så jævli irriterende og det har du vært hele tia så lenge jeg har vært på forumet..... så sånn er det med den saken.

blander deg inn over alt og skriv bare piss...

 

dette blir bra [kj] !! stå på !

 

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktsik tenkt på det du sier med sølv i... :) men da må jeg hellakkere med en gang.. mye arbeid, og lite penger, så får se.. ;)

 

driver og skal ha tak i felger nå... jævlig lyst på 9x16, men har bare den stakkars PC'n min og bytte med, så få som er intr :D

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

for det første treng du ikke sveise bak luka på disse sett mange bilder hvor de bare har ordna bak plata.. den er av plast.. og jeg er helt enig lavt og fett tøft det har lest nok med tyske bil blad ja..

 

du er bare så jævli irriterende og det har du vært hele tia så lenge jeg har vært på forumet..... så sånn er det med den saken.

blander deg inn over alt og skriv bare piss...

 

dette blir bra [kj] !! stå på !

 

Vemund

 

Okei! Takk skal du ha!

Alle kan ikke like alle, men du skal vite at jeg har hvertfall ikke noe i mot deg. Håper du får retta opp bilen din etter at du smalt! Den har potensiale til å bli litt kul!

 

Originally posted by [kj]

Har faktsik tenkt på det du sier med sølv i... :) men da må jeg hellakkere med en gang.. mye arbeid, og lite penger, så får se.. ;)

 

driver og skal ha tak i felger nå... jævlig lyst på 9x16, men har bare den stakkars PC'n min og bytte med, så få som er intr :D

 

Jobb gutt :) Så ordner det seg alltids!

Bedre å hellakkere nå når du skal lakkere fronten uansett.. enn å lakkere alt på nytt senere!

 

9x16 er tøft, får du ikke pressa på mere på en Passat da? Det er jo en som skal selge 9x16 Borbet A med 215/40/16 på forumet nå, en som har bydd 4000. By over du :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

hvordan går det med bilen din da vemund..?? fått gjort noe mer..?

 

Hei.

bor på hybel i ukene så får ikke gjort så mye egentlig men mye planer da ;)

 

prøve og få tatt den gjennom godkjenning snart så ferdig med det i alle fall..

 

hadde jo prata med en om deler jeg da.. rs fanger, rs grill, lykt ramme, lykt og inner skjerm men nå er det usikkert om det blit mitt like vel.. :( jaja får se hva som skjer..

 

fortsatt usikker på hva som er finest av rs fanger og rs grill ell orginale fangere og sparkla grill... tru det kunne blitt jævli kult og litt sert .. altså lukka grill UTEN bad look det er ikke ofte du ser ;)

 

er du fortsatt ypp på å selge grillen din ell? ska du til gjøvik i nærmere fram tid.. sånn hvis jeg ikke får tak i den rs grillen ..

 

hvis det er noen som veit om noen fanger ell andre deler jeg trenger så si gjerne i fra!

 

hvordan går det foresten med g60 setene?

jeg har fått i alu matter, anna gir kule gir kule belg,ratt og neon.. syns bilen min er ganske fin inne.. så har jeg anna front system liggendes amega som jeg lure på om jeg ska få pressa inn og fått på andre forstkern.. men men nå har jeg i alle fall litt penger på konto'n 8-9 smackers.. hele familien ska bort i over 3 uker på tur til guatomala så har fått litt penger av dem osv....

spørs om jeg får brukt litt på bil av det hehe er jo til mat de.. men big boys bruker ike så mye penger på mat mere på fyll og fanteri og bil da så klart :D

 

effekt anlegg står på ønske lista men vil heller prøve og få den strøken først..

 

hva tru du foresten om å plast sveise og sparkle igjen den skilt plata bak? den er så jævli stygg når den er svart.. om jeg ikke ska ha den helt clean er jeg ypp på å pusse den og lakke den i alle fall...

 

Jonte: sorry sorry du er sikkert en kuul katt du bare blir litt irritert på folk som poste i et sett hele tia og du er en av dem... men bevares ble jo fin golfen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den grillen fortsatt jeg... ikke planlagt noen gjøviktur, men kan vell alltid avtale noe..? har prata med de jeg kjøpte setene av, og de har funnet ett sånn vidundermiddel, så da skal de sende det nedover, så får jeg rense en gang til ;) hehe

 

skulle gjerne kjøpt de 9x16 felgene jeg, men MÅ få solgt PC'n ;) hehe. Er en XP 2800, 512minne 60gb hdd Radeon 9600... så er en knall PC. Skal betale masse regninger idag... så får se hva som er igjen... men som sakt, PC tilsalgs

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fin du maser litt ;) hehe nå har grillen endelig kommet til østlandet da... ting tar tid.. ;) så jeg skal se om jeg ikke får hentet den etterpå.. Har montert motoren i helgen, og frontseksjon... så skal ta noen bilder etterpå...

 

Har også bestilt hvite blinkere til den ifra autospar, så da blire bra ;) Setene gikk opp i røyk - eller mugg :P så må få til noe annet... så står litt stille for øyeblikket. Knipse noen bilder når jeg får grillen...

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vell kaste opp noen bilder her vell... får ikke grillen min før idag vistnok... :(

 

42SI0002.jpg

 

42SI0005.jpg

 

42SI0006.jpg

 

42SI0007.jpg

 

42SI0008.jpg

 

42SI0009.jpg

 

 

Skal som dere sikker skjønte så skal jeg bytte ut bakre eksos'n... men da har jeg ett lite problem her.. Må kappe det gamle helt intil lydemperen da...

 

42SI0011.jpg

 

 

Noen som har noen forslag...?

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår