Gå til innhold

Passaten min

Ranger emnet


[kj]

Anbefalte innlegg

For og ta alt ifra starten av da:

Har kjøpt meg en 1990mod Passat med 2.0l 8v. Det er gamlebilen til onkelen min, som han har hatt siden den var ny. Bilen er EXTREMT pent behandlet, alle servicer fulgt etc etc. Bilen ble vraket nå for ca 1mnd siden. Han var så uheldig og kræsje med en Toyota Yaris :( var ikke hans feil da.

 

Bilen ble da taksert som vrak. Rammevangen hadde fått seg en skikkelig en, og hele fronten var skyvet over til venstre.

 

Siden bilen er i så god stand bestemte jeg meg for og gå til innkjøp av vraket (ideel til og style) - og må jo derfor selge unna gamle bilen da;) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=383534

 

noen bilder så langt:

 

Motor

 

IMGA0169.JPG

 

IMGA0171.JPG

 

 

I jiggen

 

IMGA0203.JPG

 

IMGA0205.JPG

 

skader som er rettet på rammevang

 

IMGA0206.JPG

 

IMGA0207.JPG

 

IMGA0208.JPG

 

IMGA0209.JPG

 

passform etter retting

 

IMGA0216.JPG

 

IMGA0217.JPG

 

IMGA0218.JPG

 

IMGA0219.JPG

 

IMGA0220.JPG

 

Jaja her ser dere litt da ;) hehe har også bestil noe styling. Har bestilt grill også, har ikke noe bra bilde, men:

 

03.jpg

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, er godt igang da.. får igjen bilen idag tror jeg.. tok noe bilder igår da jeg var hos oppretteren, måtte tilpasse litt, så måtte ha på panser og fanger.. er ikke så ille egentlig.. skal bytte reg reim og noe andre reimer på motoren, så ere lakkering av grill skjermer panser og fanger, så blire bra :)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

hehe, er godt igang da.. får igjen bilen idag tror jeg.. tok noe bilder igår da jeg var hos oppretteren, måtte tilpasse litt, så måtte ha på panser og fanger.. er ikke så ille egentlig.. skal bytte reg reim og noe andre reimer på motoren, så ere lakkering av grill skjermer panser og fanger, så blire bra :)

 

Detta blir nok bra skal du se :)

kosta det mye og få den i jigg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

Fikk igjen bilen igår =) kostet 8lapper for jiggajigga :) hehe så nå venter jeg bare på mere cash, slik at jeg får kjøpt noe reimer og styling ;) har ikke fått grillen enda :(

 

price på grillen?

lure på om e ska ha en sånn ell om e ska sparkle at en... en helt CLEAN en.. det er ikke mange som har det da.. en del som har det med bad look men ikke uten bad look ;)

 

har du no deler ell gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ere du trenger igjen..?? har grill til overs - den er hvit. frontplaten måtte jeg bruke selv.. grillen går for 400. fangerfestene rettet vi opp, så har jo noe blekk til overs der.. den grillen jeg har kjøpt koster 1200 hos eagelsauto.

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

ere du trenger igjen..?? har grill til overs - den er hvit. frontplaten måtte jeg bruke selv.. grillen går for 400. fangerfestene rettet vi opp, så har jo noe blekk til overs der.. den grillen jeg har kjøpt koster 1200 hos eagelsauto.

 

1200 det er jo ingen ting!!! billig da gitt!!!! må jeg sjekke jeg også..

 

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

aaahhh... går og venter på deler nå... også må jeg få solgt den andre bilen min slik at jeg får litt kapital!! mangler noen lakser til den forbaska fangeren!! aaargh!

 

har fått hjelp av VWFREAK til og lage riller i skjermen da, så får jeg nok fikse noen bilder etterpå.. :)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

niks.. egentlig ikke.. det som vi gjorde var at VWFREAK hadde ferdige riller (tatt ifra panseret på en golf). Kuttet ut ca samme hullet som den plateten rillene var på - og sveiset det inn...

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt meg G60 interiør til passaten min :) gleder meg til og hente det!!!!!!!!!

 

aner ikke hvordan det ser ut da, men er mittarmlene på det - og det er derfor jeg skal bytte... men er nok litt mer sportslig vil jeg tro & håpe ;)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

Da har jeg kjøpt meg G60 interiør til passaten min :) gleder meg til og hente det!!!!!!!!!

 

aner ikke hvordan det ser ut da, men er mittarmlene på det - og det er derfor jeg skal bytte... men er nok litt mer sportslig vil jeg tro & håpe ;)

 

oi oi oi snadder!!

 

hvor mye måtte du ut med det?

hvordan er interiøret du har i bilen nå? sånn grått/blått ?

deg har jeg.. stygt men 100% strøkent... ypp på å bytte..

har ikke fått senka bilen min enda nei.. men jeg fyller 20 i helga!! så blir vel litt penger så da får jeg se om e spandere på meg noen deler.. sku hatt noen foringer og bremse skriver foran så kan jeg bytte det i samme slengen som vi senker..

 

ypp på hvordan den grllen du sku ha ser ut jeg.. .ska ha anna grill jeg også men..

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange tyskere som tar den helt ut med slike passater, gjerne som stv! De kan bli jævla kule! Hent inspirasjon fra tyskland! :)

 

Få den LAV, sveis bakluke, ta av lister, sveis listehull (om der er), få på feite hjul.. Og lakker den om, kjedelig farge du har nå, synes jeg da.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår