Gå til innhold

Passaten min

Ranger emnet


[kj]

Anbefalte innlegg

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by [kj]

hehe :) om det ikke blir skamsenking så bilre 60 / 40 tror det er lavt nok jeg.. hehe

 

har lyst på skinn jeg også!!! faen meg NICE ass!!

 

vi får spare oss noen "grunker" å stikk vi på import tur.

 

vemund

 

EDIT: fått felger?? hva slags? ? jeg vil også ha større felger ell jeg MÅ HA ! !! større felger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på gatebil ja - men ikke sjans i havet på at den blir ferdig til helgen...!!! har igjen masse lakkereing vutt.. men den er klar til juni...

 

kjøpte meg Alleso F1 felger ;) type 17" ble bra det ja ;)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

skal på gatebil ja - men ikke sjans i havet på at den blir ferdig til helgen...!!! har igjen masse lakkereing vutt.. men den er klar til juni...

 

kjøpte meg Alleso F1 felger ;) type 17" ble bra det ja ;)

 

De som lå på kjøp/selg tråden?

Jeg må kjøpe meg noen nye suler jeg også :/

 

Dissey: hva slags felger og suler har du? tenker da på størrelse..

 

mvh

Vemund B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dissey

Jeg har stilauto 4x4 felger med 205/45/16.

 

ok danke, bare lurte på hvordan dekk du hadde og hvor mye luft du hadde i hjul buene, tru e må ha større felger og dekk ska e få fylt ut mine.. syns min ble dritt høy.. ell leppa er jo lav da :/ men men kjøre med 195/50-15 og det er SMÅTT smått... SMått å godt ;) hehe nei det er alt for smått..

 

uansett.. hvordan var det å ta av listene på kjerra di?

 

mvh

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dissey

Jeg har falken Grb fk 541 dekk tror jeg,205/45/16 er vel ca 2 - 3 cm luft i hjulbuene og bilen er senka 40/40, så ut som du hadde godt med luft der ja, så ikke så ille senka ut. :)

 

 

bildet der <-- er orginalt.. en del lavere nå. men er usikker har sendt mail til både FK og styling tech nå og mast om jeg har fått riktig sett.. nummeret på pakka stemmer i alle fall overens med det som står på web'n demmers men jeg lure på om nummeret som står på fjørene... blir seriøst sur hvis det ikke stemmer.. hva slags sett har du ? jeg ville ha 60/40 for var redd den ble bak tung etter hvert.

 

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår