Infinal Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Blei greit nok, bare prøvde den her om dagen, må sendes på lakk og så kan jeg sette den på :D Er grei passform rundt lykter o.l. Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 med andre ord - KVALITET!!! blir så oppgitt jeg.. Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Det der var IKKE bra nei.... Ta med deg den grillen du, og sleng den i bordet på øgle auto.... Venta lenge og så for du rein polsk kvalitet.... Da veit jeg at jeg ikke skal bestille noe der nei... :rolleyes: Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 hvordan gåre med Audi'n da..?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 og den skulle liksom passe? lure på om han som lagde den fronten glemte brillene sine hjemme jeg... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 vet.. heeelt håpløst det der!!!!!!! Så nå reiser jeg til nbs i dag, og handler KVALITET!!!!!!! gidder ikke mer sånn søppel! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by HemiCuda og den skulle liksom passe? lure på om han som lagde den fronten glemte brillene sine hjemme jeg... ' Nja, har fått gjordt endel... Fått igjen motoren fra Ottesen etter overhalling av toppen osv... Fortsatt mye jobb igjen, men det går da framover.... Prøve å bli ferdig med mont. osv av motor i løpet av sommern så jeg får prøvd kjerra en tur... Gleder meg til den dagen ja... Mye jobb..... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 hehe har litt tru på at den audi'n blir GRÅDIG!!! hehe vet ikke om noen som vil kjøpe PC a..?? jeg trenger senkesett til passaten serru :P haha skal til NBS etter jobb så da blire grill på meg :) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by [kj] hehe har litt tru på at den audi'n blir GRÅDIG!!! hehe vet ikke om noen som vil kjøpe PC a..?? jeg trenger senkesett til passaten serru :P haha skal til NBS etter jobb så da blire grill på meg :) hvor ligger detta bil senteret ? langt fra deg? grei nok den maxam grill saken også da :D liker ikke netting grill uten bad look ser litt rar ut.. men jeg kunne godt tenkt meg lukka grill med bad look etter hvert.. noen som veit hva de som har det gjør med luftinga ? jeg bare panka slangen ned til fangern jeg.. Hva slags pc ska du bytte bort da? har 60/40 liggendes jeg ;) bytte? vemund EDIT: stv og sedan er like breie.. og litt sånn ps: sedan er lenger en stv .. er man kar så er man kar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by [kj] hehe har litt tru på at den audi'n blir GRÅDIG!!! hehe vet ikke om noen som vil kjøpe PC a..?? jeg trenger senkesett til passaten serru :P haha skal til NBS etter jobb så da blire grill på meg :) Skal bli bra den Audi`n ja.... Men f..n så mye jobb.... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 NBS ligger 1.5 timer unna - like v drammen (nesten) PC'n er en AMD XP 2800 512mb DDR 2700ram 60gb hdd (bare) gigaLAN 5,1 sorrund lydkort SATA og RAID kontroller CD-Brenner etc etc Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by [kj] NBS ligger 1.5 timer unna - like v drammen (nesten) PC'n er en AMD XP 2800 512mb DDR 2700ram 60gb hdd (bare) gigaLAN 5,1 sorrund lydkort SATA og RAID kontroller CD-Brenner etc etc har en kammerat som skulle hatt en data, har du tenkt på noen pris eller? Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 hmmm.. hadde håpet på og få igjen rundt 6 for den... får med svart logitech tast og 2x optisk mus... ferdig installert med XP pro. Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 den nye grillen min er helt clean med badlook da :) hehe kan jo bytte mot senkesettet ditt da vemund - og noe i mellom ;) hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by [kj] den nye grillen min er helt clean med badlook da :) hehe kan jo bytte mot senkesettet ditt da vemund - og noe i mellom ;) hehe hahaa hva ska jeg med en mongo grill da? 6 lapper for maskina var mye syns jeg men selvsagt finn du noen som er villig til og gi så mye så går det jo glatt :D sett inn annonse i OA ell GD... vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg