Dissey Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 venter spent på bilder. Har lenge vurdert å lakkere noe interiør jeg også, men har ikke fått gjort det ennå. Dro vekk de ekstra slangene som var til overs fra luftfilterboksen i går samtidig som jeg byttet kamrem og strammehjulet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 må få tak i ett onkli kamera, slik at jeg får noen bra bilder.. holder ikke med det på tlf... ;) men det ble faktisk jævlig bra :) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 da har jeg fått grillen min da... men ville jo vært forgæli om alt skulle vært bare fryd og gammen nå - neida. Etter 3mnd ventetid så passer faen meg ikke den dritten skikkelig engang!!! SØPPEL!!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Hvor kjøpte du den grillen ? Ser ikke ut til at den passer i det hele tatt. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 kjett da gitt :( dette er det jeg kaller JÆVLI dårlig sjappe.. hvis det først tar så sinsykt lang tid og så attpåtil ikke passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Er så oppgitt at jeg får magesår!!! så nå skal de da ta kontakt med firmaet nedi polen - så jeg får vell ikke noe mer grill før i begynnelsen av juni - mitten av juni :( skal nok heve kjøpet jeg, for dette går jo faen ikke! ¨ Hadde egentlig bestilt fanger derifra også, men den bestillingen hadde de ikke greid og få med seg, så da kjøpte jeg ifra autospar i stedet - leverer vaffal de da Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Originally posted by [kj] Er så oppgitt at jeg får magesår!!! så nå skal de da ta kontakt med firmaet nedi polen - så jeg får vell ikke noe mer grill før i begynnelsen av juni - mitten av juni :( skal nok heve kjøpet jeg, for dette går jo faen ikke! ¨ Hadde egentlig bestilt fanger derifra også, men den bestillingen hadde de ikke greid og få med seg, så da kjøpte jeg ifra autospar i stedet - leverer vaffal de da Så ikke bra ut det der nei... ;( Må ikke bestille noe mer derfra, er jo skikkerlig useriøse der jo.... Bestillte grill til min og , fra Maxam, prøvde den på og den passa greit. Men ser ikke sånn ut på den der :rolleyes: ... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 kjøpte du til passelaten ifra MAXAM tuning? Har sendt prisforespørsel til MAXAM ang senkesett, og virker jo som ett bra firma det :) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Jepp, kom på 1500kr med netting.. Grei passform på den å... Prøve å legge ut noen bilder senere... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 hmmm.. hvor lang ventetid var det på den da..? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 De hadde den på lager når jeg ringte. Han prata om at mesteparten av det de hadde fra autodesign skulle de ha på lager så.. Ble sendt på mandag og kom på, torsdag.... Bare å ringe å bestille :) http://www.maxam-tuning.com Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 hmm.. går ikke ann å korte den inn da? mye jobb men... er den til passat stasjonsvogn? er ikke de litt breiere? eller tar jeg veldig feil nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 hmmm du kjøpte denne grillen du da? samme som disey har det... går sikkert ann og lage noe jalla mekk med denne grillen, men er så mye som ikke er 100% blant annet rundt lyktene... ujevne utskåringer etc... btw tror ikke det er noe forskjell i bredden på stasjonsvogn og sedan..?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Kjøpte den der ja..... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 ble det bra eller?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg