B1dik2 Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 (endret) Hei. Endret bare spørsmålet på tråden min jeg. Noen som har erfaring med Seat tatt fra tyskland? Vil det bli vanskelig å finne akkurat denne utgaven altså både cupra diesel og 4wd? Evt hvor mye kan jeg spare på dette, mot å kjøpe brukt i norge? Endret Juli 30, 2010 av B1dik2 Gadd ikke starte en ny tråd, så skriver bare om denne. Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Hei! Har verken cupra eller 4, men en Top sport TDI. De drar VELDIG godt, behagelige å kjøre, og ganske tøffe å se på. Har egentlig ingenting spesielt å sette fingeren på, bare sjekk vanlige ting som rust (ikke vanlig) og forstillingsslitasjer. Dessuten er Cupra4 TDI veldig sjeldne biler.... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 thumbs up herifra i alle fall! :D Er noen problemer som går igjen, men dette gjelder for alle VAG 1.9 TDI. Så har den ikke mulighet for å justere camber bak da, noe å tenke på dersom du vurderer å senke. Senking i seg selv er vel en ulempe her til lands da, men det er jo en annen sak. Så har den ikke all verden av plass i baksetet. Pumpedüse-dieselen bråker og kakler en del, kanskje mest merkbart på tomgang, og om du går fra å kjøre bil med liten bensinmotor. Ellers er den en alt-i-ett pakke, om du spør meg. Firehjulstrekk, diesel, lavt forbruk, ser bra ut, etc. etc. Ja, forresten: Den er HELT JÆVLIG Å HOLDE REN! I alle fall svart! Dessuten er Cupra4 TDI veldig sjeldne biler.... Tror Cupraen kom med firehjulstrekk OG 150PD kun i 2002. Vet min er nybilimportert fra nederland. Lurer på hvor mange som finnes i Norge. Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1dik2 Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 oki. Er vant til å kjøre en 89 mod Nissan Kingcab, så tror nok ikke motorstøyen blir noen særlig plage egentlig:) Fant en å finn nå, men kunne kanskje vært en ide å evt importere også.. Er det ikke orginal senking på Cupra da? Siter 89 Nissan Kingcab. x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg