Gå til innhold

Tysk import av Leon Cupra4 tdi?

Ranger emnet


B1dik2

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Endret bare spørsmålet på tråden min jeg.

 

Noen som har erfaring med Seat tatt fra tyskland? Vil det bli vanskelig å finne akkurat denne utgaven altså både cupra diesel og 4wd? Evt hvor mye kan jeg spare på dette, mot å kjøpe brukt i norge?

Endret av B1dik2
Gadd ikke starte en ny tråd, så skriver bare om denne.

89 Nissan Kingcab.

x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har verken cupra eller 4, men en Top sport TDI.

De drar VELDIG godt, behagelige å kjøre, og ganske tøffe å se på.

 

Har egentlig ingenting spesielt å sette fingeren på, bare sjekk vanlige ting som rust (ikke vanlig) og forstillingsslitasjer.

 

Dessuten er Cupra4 TDI veldig sjeldne biler....

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thumbs up herifra i alle fall! :D

Er noen problemer som går igjen, men dette gjelder for alle VAG 1.9 TDI. Så har den ikke mulighet for å justere camber bak da, noe å tenke på dersom du vurderer å senke. Senking i seg selv er vel en ulempe her til lands da, men det er jo en annen sak.

 

Så har den ikke all verden av plass i baksetet.

Pumpedüse-dieselen bråker og kakler en del, kanskje mest merkbart på tomgang, og om du går fra å kjøre bil med liten bensinmotor.

 

Ellers er den en alt-i-ett pakke, om du spør meg.

Firehjulstrekk, diesel, lavt forbruk, ser bra ut, etc. etc.

 

Ja, forresten: Den er HELT JÆVLIG Å HOLDE REN! I alle fall svart!

Dessuten er Cupra4 TDI veldig sjeldne biler....

Tror Cupraen kom med firehjulstrekk OG 150PD kun i 2002. Vet min er nybilimportert fra nederland.

Lurer på hvor mange som finnes i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki. Er vant til å kjøre en 89 mod Nissan Kingcab, så tror nok ikke motorstøyen blir noen særlig plage egentlig:) Fant en å finn nå, men kunne kanskje vært en ide å evt importere også.. Er det ikke orginal senking på Cupra da?

89 Nissan Kingcab.

x: Subaru Justy, Ford Mondeo x2, Peugeot Partner, Bmw 328iA Touring M...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår