Gå til innhold

therese: 1977 Kadett c, lett restaurering/oppfriskning

Ranger emnet


therese

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er bilen ferig montert utvendig :thumb (mangler bare speil og viskere :p )

 

Felgene har blitt polert og lakkert, grillen ble hvit, samme med tanklokk og deksel på andre side (mangler deksel til bensintanken, noen som har?), baklyktene er lakkert røde. Skal kjøpe blanke muttere til felgene da :m'm:

 

Imorgen håper jeg å få den ferdig innvendig :blunk:

 

Et bilde av glansbilde mitt da:

 

39138_10150248316270437_644840436_14072330_6777363_n.jpg

1977 Kadett c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Idag har jeg bestilt 60/60 senk til bilen :happyhappy:

Apex fjærer og konidempere!

 

Mangler kun dørtrekk innvendig og tanklokkdeksel før den blir strøken nå :m'm:

 

Skal ha nye dekk på felgene da, vil ha mer lavprofil og mindre ballong - noen som har forslag på dimmensjon?

1977 Kadett c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut :) Gjør du alt alene? Skjønner ikke åssen du har fått det til så fort. Har du bilde av baklyktene? Lakkert med "transparent" rød da eller?

 

Takker :D

Jeg har gjort mesteparten alene, men fått hjelp til bl.a det elektriske av broren min, og lakkering av faren min! Hadde aldri klart det like fort hvis jeg ikke hadde hatt ferie :)

 

Her er et bilde av baklyktene, lakkert med transparent ja:

41242_10150260241385437_644840436_14423042_1073936_n.jpg

 

Og til de som lurer: jeg har bestilt ny gummilist til bagasjerommet som ikke har grønn lakk på seg :thumb

 

 

Men! Vet dere hva som skjedde idag!?

Noen har GÅTT på panseret mitt :chairshot :( Den er full av fotspor, grus,

riper og småbulker... Hva ER det med folk??? :confused: Nå må jeg ha nytt panser :eatme:

1977 Kadett c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd det her. Folk er idioter..

Husker jeg var sjåfør på en ellers så stygg bil, som ikke var min.. Parkerte på en parkeringsplass, og der var det noen som ikke likte den, og kom faktisk springende mot den, og over panseret og opp på taket.. ?! Hva får folk til å gjøre sånnt?

 

Men håper de blir tatt, og må betale for skadene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår