245tic Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Hei. Bilen min fusker og tok en diagnose på den, fikk to feil som var P1405: Resirkulering av eksosen (egr) ventil posisjon sensor feil P0505 Idle control system malfunction Kan dette ha noe med fuskingen å gjøre? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Opplagt mulig / sannsynlig. Om du hadde skrevet hvilken bil, eller postet under aktuell biltype hadde det vært enda lettere å tolke feilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 det gjelder en opel vectra 97 modell 1,6l bensin Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Første jeg ville gjort om jeg var deg, er og skru ut EGR ventilen og rense denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Og i tilfelle du lurer, så har jeg en tråd her som viser deg hvordan det gjøres ;) http://forum.mitsubishi-klubben.no/viewtopic.php?f=67&t=11505 NB din erg ser ikke helt slik ut pga dette er en mitsubishi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 Takker for svar :)... Vet hvordan det gjøres og hvor egr ventilen på bilen min er så får vel prøv å gjøre det, er et ork når det er så fint vær ute men hehe Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg