Gå til innhold

Hva gjør du for å få ut aggresjonen?

Ranger emnet


kroffer

Anbefalte innlegg

  • Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har etterhvert lært meg hvilken type spill som tærer mest på tålmodigheten, og styrer unna dem... men selv glimrende spill som Gran Turismo 3 kan være irriterende nok til å bringe fram det verste i en stakkars gamer. Likevel er det eneste jeg har ødelagt en gamepad, takket være grp.B i Colin mcRae 4. Da innså jeg at det er bedre for blodtrykket og omgivelsene å bruke CHEATS! Det skal være GØY å spille videospill, og raserianfall går ikke inn under kategorien "gøy" hos meg. Da er det bedre å jukse seg forbi det partiet som er for vanskelig, og livet går videre i fred :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ødelagt en del ting opp gjennom tidene i sinne!

Kan bli så forbanna over en liten bagatell, siste jeg husker var at jeg slo alt jeg kunne i skap døra mi så skap døra knakk av og den datt på tåa mi. Da ble jeg bare ennå mer forbanna!

I sommer når jeg hadde en kompis her skulle jeg ta ned en eske fra skapet og det endte med at alle eskene datt ned og noen av dem i hue på meg.

Da tok jeg tak i widescreen tven min og holdt på og kaste den i huet på kompisen min fordi han lo, men jeg klarte og beherske meg og satt den ned igjen :)

 

Nei... sinne er ikke sunt gutter... Trekk pusten og tell til 10 :P

Mvh ThaBoZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått et par tastaturer opp gjennom tidene. Tastaturene gikk på løpende bånd i den tiden jeg spillte cs... Slo i dem slik at tastene fløy veggimellom (og HVER gang ble space og enter ødelagt, etter å ha satt på tastene igjen), kasta dem i veggen, dro de ut og knakk dem. Ødela tastaturkontakten på et hovedkort, pga. jeg bare dro driten ut der jeg satt. Har sparka/slått til kabinettet også noen ganger, en gang resulterte det i at en harddisk døde.. anger2

 

Meg og en kamerat plaget en annen kompis mens han satt ved pc'en, han ble så forbanna at han sparka alt han kunne i kabinettet, slik at maskina restarta seg, deretter gikk han inn i BIOS og stillte på allt mulig rart han ikke hadde peiling på og lagret det.. hehe :D

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NissanPrimera

En kompis blei så forbanna en gang, at han klinte til kjøleskapet så hardt at han knuste en knoke!! Kan høres ut som en fleip, men er det ikke....

 

hmm.. det høres ut som han kameraten din må være i slekt med meg.. det var vel ikke på venstrehånda vel?

hehe.. jeg slo en fryser da, traff litt galt og knuste knoken til lillefingeren på venstrehånda, ikke å anbefale ;)

Ellers måtte det byttes 3 av 3 innedører der jeg bodde før (eieren av huset stod og reiv seg i håret) sånt blir dyrt.. nå har jeg investert i punching-bag.. utrolig som det hjelper ;)

 

Bra det ikke bare er meg som har problemer med sinnet.. jeg har blitt mye flinkere til å kontrollere meg i det siste, og håper at jeg vokser det mere av meg.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke uten grunn jeg ikke har mobil (døde lørdag RIP), har vell gått en ca 11-12 mobiler de siste 3 årene pga diverse... er en jævla dyr ting og gjøre, men gjør det automatisk og kun med mobilen min....

 

 

ellers så kan jeg si det som de andre her, tastaturet har tålt veldig mye mer enn det beskrivelsen bakpå, tilsier at det skal tåle..

 

 

ellers har jeg mistet lysten på og dra på et streetmeet/treff arrangert av bilforumet nå, med denne gjengen som møter opp så kan det ikke gå bra i lengden lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

Er ikke uten grunn jeg ikke har mobil (døde lørdag RIP), har vell gått en ca 11-12 mobiler de siste 3 årene pga diverse... er en jævla dyr ting og gjøre, men gjør det automatisk og kun med mobilen min....

 

 

ellers så kan jeg si det som de andre her, tastaturet har tålt veldig mye mer enn det beskrivelsen bakpå, tilsier at det skal tåle..

 

 

ellers har jeg mistet lysten på og dra på et streetmeet/treff arrangert av bilforumet nå, med denne gjengen som møter opp så kan det ikke gå bra i lengden lol

 

Sier mobilknusern.. :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pappa som sliter med sinnet sitt jeg..

 

- Ett år så skulle han klippe hekken, og da med en elektrisk hekksaks.. Det resulterte selvfølgelig i att han klipte av ledningen, og da han hørte latterbrølet fra meg, så rant det over, og han kastet hekksaksa over til naboen :)

 

- Året før episoden med hekkesaksa så gikk han for å klippe plenen.. Han gikk inn på boden, hentet klipperen, trillet den i enden av plenen (ved siden av hekken) og skulle rive liv i faenskapet.. Den ville ikke starte :D Etter å ha sett på han i vinduet, så visste jeg att grensa nådde seg.. ca 15 minutter og 3 pluggskifter senere, så ser jeg att han griper tak rundt klipperen, svinger den rundt, og kaster den over hekken.. Så fælt som jeg krøllet meg av latter den gangen, har jeg aldri gjort før..

 

Selv er jeg ganske rolig :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Jeg har en pappa som sliter med sinnet sitt jeg..

 

- Ett år så skulle han klippe hekken, og da med en elektrisk hekksaks.. Det resulterte selvfølgelig i att han klipte av ledningen, og da han hørte latterbrølet fra meg, så rant det over, og han kastet hekksaksa over til naboen :)

 

- Året før episoden med hekkesaksa så gikk han for å klippe plenen.. Han gikk inn på boden, hentet klipperen, trillet den i enden av plenen (ved siden av hekken) og skulle rive liv i faenskapet.. Den ville ikke starte :D Etter å ha sett på han i vinduet, så visste jeg att grensa nådde seg.. ca 15 minutter og 3 pluggskifter senere, så ser jeg att han griper tak rundt klipperen, svinger den rundt, og kaster den over hekken.. Så fælt som jeg krøllet meg av latter den gangen, har jeg aldri gjort før..

 

Selv er jeg ganske rolig :)

 

Kan ikke du filme den faren din neste gang? hohoho.. hadde vært moro å sett litt gressklipper-kasting.. kunne gått sport i det ;)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by k9v

Har gått et par tastaturer opp gjennom tidene. Tastaturene gikk på løpende bånd i den tiden jeg spillte cs... Slo i dem slik at tastene fløy veggimellom (og HVER gang ble space og enter ødelagt, etter å ha satt på tastene igjen), kasta dem i veggen, dro de ut og knakk dem. Ødela tastaturkontakten på et hovedkort, pga. jeg bare dro driten ut der jeg satt. Har sparka/slått til kabinettet også noen ganger, en gang resulterte det i at en harddisk døde.. anger2

 

Meg og en kamerat plaget en annen kompis mens han satt ved pc'en, han ble så forbanna at han sparka alt han kunne i kabinettet, slik at maskina restarta seg, deretter gikk han inn i BIOS og stillte på allt mulig rart han ikke hadde peiling på og lagret det.. hehe :D

 

 

8.jpg

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Qee

 

Joa, nekter ikke jeg....... lol

 

Men som sagt bedre og la det gå utover mobilen enn bilen :D

 

True that !

 

Bilen er hellig! Veldig Hellig!

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NissanPrimera

En kompis blei så forbanna en gang, at han klinte til kjøleskapet så hardt at han knuste en knoke!! Kan høres ut som en fleip, men er det ikke....

 

Gjorde nesten det samme en gang jeg også.

Kom ikke videre på et Commodore64-spill. Hoppet opp og klinte til taket. Traff litt skjevt på en bjelke knuste knoken + noe annet på pekefingeren. Kunne brette fingeren under langefingeren etterpå!

Sliter fortsatt med smerter i hånda, så jeg mister ikke besinnelsen lenger hvis jeg ikke klarer noe. Bare å prøve igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

 

Kan ikke du filme den faren din neste gang? hohoho.. hadde vært moro å sett litt gressklipper-kasting.. kunne gått sport i det ;)

 

Ja, skal vedde på att du hadde fått vondt av latter..

 

Men nå har vi fått sitteklipper, og pappa er ikke unaturlig sterk, litt vanskligere å svinge rundt den :)

 

Dessuten har vi flyttet, så han har heller ingen hekk å klippe, men han kaster fortsatt poteter etter katter da.. lol lol

 

Det er også ett par morsomme historier..

 

Han lå også under bilen engang han skulle skifte olje, så gikk pluggen ut litt for tidlig.. Vel.. Håret hans så ut som det skulle vært en liter gele der :D

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår