Gå til innhold

Hva gjør du for å få ut aggresjonen?

Ranger emnet


kroffer

Anbefalte innlegg

..har 5 keyboard liggende på "likboden". Har lært meg å slå i bordplata isteden!

Trening er best for å få ut hatet :)

 

caps oN! Jeg er så enig :D:D cola fra frysern kombinert med musikk gjør underverker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda... knuste et tastatur på NFSU og et på NFSU2

 

andre gangen knakk jeg spacetasten og en god del plaskdeksler på tastaturen + at jeg blødde kraftig fra handa :boxing

 

det som får meg til å tenne på alle plugger har spesiellt med bilspill å gjøre.

når noe er gjort så vanskelig at eneste måten å greie det på er å f.eks krasje de andre ut av veien :fire:

'01 VW Passat 1.9TDI-130 4-Motion - 145000km

'88 B3 Audi 80 2.0E Quattro - 198000km -Solgt-

'85 w124 230E - 351000km -Solgt-

'88 w201 190 - 190000km -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter forrige posting har det skjedd litt :p

 

Kan dra frem noen hendelser..

 

2 kamerater av meg satt å spilte ett bilspill, husker ikke hva det var.. Tror det var Gta: san andreas faktisk.. men i allefall, var noe dem ikke fikk til, så etter flere timer med banning og faenskap, så tok dem med seg spillet ut, og brant det opp.. hehe :D høres helt sykt ut i mine ører.. kunne aldri gjort noe sånn, da det koster ca 500kr.. han kjøpte dessuten nytt dagen etter.. :D

 

Jeg og eksen satt i senga og krangla så busta føk, da ble jeg så sint så jeg kastet gamletlf min i veggen, en t610.. gud skal være glad i for att den er lagd av metall, for makan til hakk i treverket har jeg aldri sett.. den overlevde faktisk :) creds til sony ericcson (forholdet overlevde da ikke) =)

 

Vet ikke om dere vet følelsen av å skru bil, sulten, i solsteika.. åå, jeg blir så sint da jeg ikke får til.. kjenner svetta renne nedover panna, da man neeeesten har fått det til, men så gikk det ikke.. grr.. det gikk masse utover delebilen.. jeg kjørte spettet gjennom taket på den ett par ganger også :)

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og sliter med en helvetes hjemme eksamen :fuckme2:

Og forbanner det vi har av lærere på hint :aug:

 

Men når dråpen var nådd å sinnet gikk litt vel langt så skjedde følgende:

- potteplanten som faktisk har overlevd gjennom 2 år gikk i veggen!

- spilt musikk fra hjemmeanlegget slik at 5vinglass datt ned fra hylle

- og 3 cd'r gikk å i veggen

 

+ at jeg vurderer sterkt å begynne å røyke igjen!

Men sånn bortsett fra det er jeg så rolig som en kan bli etter 3kanner kaffe siden 17.00 yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at det beste jeg kan gjøre, er å bare stikke ut og finne øksa, og hogge opp et par tre. Jeg fikk litt rare blikk siste gang jeg gjorde det, uten at jeg her helt med på hvorfor... det er da helt normalt å stå og hogge løs på trær som om de var ens fiende, og samtidig rope ut en lang kjede med banneord. :P

 

(sikkert ikke helt normalt, men VELDIG terapeutisk, og god trening også :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
HAHAHA, har aldri ledd så mye av et innlegg på forumet før ass!!!

haha, u skulle filma det å lagt det ut!!:P:P

 

 

d beste trikse jg kan for å få ut aggresjon på (brukt d bare 1 gang da)

skjedde når jg spilte Ps2... skulle ta den stygge hoppe snarveien på siste runde(vinne med stil:P) på nfsu2, leda med ca 5 sekk, kommer mot hoppet å kræsjer i den jævela mur saken ved hoppet! hadde jo holdt på md den banen i en uke!!!

tokk tak i stolen å pælma den i veggen(ingen skade bortsett fra noen små merke) tokk ut spille å kasta d ut vinduet(2etasje)----> ned mot skogen.. lukket igjen viduet å klemte fingeren d var da jg klikka!! åpna vinduet igjen, oi Ps1 kan ikke fly jo!! fikk ut nokk aggresjon da!!! bruttern sin Ps 1 da men!! men han hadde ikke brukt den på år og dager da!!

neste dag---> ut å leite etter nfsu!! ikke noen spesielle skader på spille:)

men gikk ikke like bra for Ps1!!:P:P

 

hahaha det innlegget der må jo være et bra antiaggresjonsmiddel. genialt. hoho

Riding the Bullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et forslag kan jo være å kjøre en kulepenn gjennom tastaturet, med riktig vinkel og kraft overføring skal dette gå uten å knuse kulepennen. så gå ut bak garasjen helle parafin på tastaturet, sette fyr på driten og legge den i en ring av stearin lys og synge kombajamalord.

Det er jo det jeg omtrent gjorde.. slo meg til blods på tastaturet og greier.. ligger vel no bilder her på forumet..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA, har aldri ledd så mye av et innlegg på forumet før ass!!!

haha, u skulle filma det å lagt det ut!!:P:P

 

 

d beste trikse jg kan for å få ut aggresjon på (brukt d bare 1 gang da)

skjedde når jg spilte Ps2... skulle ta den stygge hoppe snarveien på siste runde(vinne med stil:P) på nfsu2, leda med ca 5 sekk, kommer mot hoppet å kræsjer i den jævela mur saken ved hoppet! hadde jo holdt på md den banen i en uke!!!

tokk tak i stolen å pælma den i veggen(ingen skade bortsett fra noen små merke) tokk ut spille å kasta d ut vinduet(2etasje)----> ned mot skogen.. lukket igjen viduet å klemte fingeren d var da jg klikka!! åpna vinduet igjen, oi Ps1 kan ikke fly jo!! fikk ut nokk aggresjon da!!! bruttern sin Ps 1 da men!! men han hadde ikke brukt den på år og dager da!!

neste dag---> ut å leite etter nfsu!! ikke noen spesielle skader på spille:)

men gikk ikke like bra for Ps1!!:P:P

 

 

hahAHAAHaHahahaHAhaha. jeg ligger på bakken å ler jeg. steike, er det mulig.

hahahahaha :hammer

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Knuste tven jeg.. var ikke så gamle karn da.. trur jeg var begynt på ungdomskolen da.. var ett eller annet jeg ikke fikk til på ett eller annet spill, ble i hvertfall veldi forbanna å tok baseball kølla å knuste tven.. husker ikke va jeg følte etter på men det var sikker en følelse av: "fan jeg knuste tven" va gjør jeg nå?? alacocaina

:hondakick -96 Bmw 320 Coupe :hondakick

-90 Mazda 626 2.2i 4x4 --Spiker--

-83 Volvo 360 --Spiker--

-81 Saab 99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange tastatur det har gått pga Championship Manager jeg.. anger2 banghead.gif

 

CM ja. I gode gamle dager så kunne jeg være forbanna i lang tid etter å ha tapt en del kamper etc. Ødela mange kvelder :p

 

Som de fleste her, så går det hardt utover tastatur og bord. Mobilen har også fått merket det, men utrolig nok så er det liv i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår