Gå til innhold

Hva gjør du for å få ut aggresjonen?

Ranger emnet


kroffer

Anbefalte innlegg

  • Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha! Må si jeg kjenner meg igjen i veeldig mye dere sier asså!

 

Jeg blir snytforbanna og får bare lyst til å slå til noe der og da! Hjelper ikke å utsette det til når en får tak i en boksesekk eller noe!

 

veggen bak sofaen vår har fått seg litt juling opp gjennom tidene :P men å slå med en makter ned i sofaen noen ganger duger det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har to stk ødelagte håndkontroller til ps2, det sier vel sitt :D Eller er såre knoker etter harde treff mot vegger og bord vanlig, men har nå annskaffet meg boksesekk som får gjennomgå litt.. hehe.

 

Edit: En gameboy har også få en ødelagt skjerm forresten. hehe. slo driten mot kneet i agresjon.. "mista den ned" var forklaringa :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hahahaha. Så mange gale mennesker, kan ikke si at jeg er så mye bedre selv akkurat. Jeg har nettop slått 3 hull i døren helt igjennom, neven ble ganske grisete men det var værdt det.

 

NOEN SOM HAR BILDER AV DE KNUSTE DELENE? :D

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Haha! Mannfolk :P Men det skal jo sies at jeg selv har satt tennene i nintendo-spaker, kastet det nermeste jeg finner og forårsaket et hull i døra hjemme (da var det ikke spill som var årsaken... men likevel.)

Likevel blir det vel mest stygge gloser. Er ikke sånn som typen... jeg tør ikke tenke på hvor mange tusen han har "mistet" bare fordi han ikke får til spillet... Farlige greier det der i grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår