Gå til innhold

Familiebilen er funnet, og hentes onsdag :)

Ranger emnet


JChE

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ble denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24055656

56_1186589153.jpg

56_697099727.jpg

56_44293635.jpg

 

Det vil si, jeg har ikke vært å sett på den enda, drar imorra tidlig med bussen. Det ble utsatt pga 90000km-service som de ville utføre før jeg kjøpte bilen. Helt greit :D

 

1 eiers bil, 88000 km, nok utstyr for meg, og helt strøken bortsett fra en liten bulk og noen småriper oppå bakstøtfanger(i lasteåpning). Såfremt denne er like bra som jeg har blitt fortalt, triller jeg hjemover med denne imorra, og jeg gleder meg som en liten unge :)

Endret av JChE

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så da ut som en allright bil Johan, håper du blir litt mere heldig med denne enn med stjerna.

Og Ford kan da utvilsomt lage komfortalble biler, alt jeg har prøvd av "toppmodeller" fra Ford i tyskland siden `72 har jo vært vellykket, uten at jeg skal si at jeg har prøvd alt.

 

Med "toppmodell" mener jeg altså det største Sedan/personbilkarosseriet de leverte på tidspunktet, Som Consul/Granada, Scorpio og Mondeo, utseende og kvalitet har vel ikke alltid vært på topp, men tror de har kommet seg fælt etter disse kom.

 

Lykke til med ny bil:win

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så da ut som en allright bil Johan, håper du blir litt mere heldig med denne enn med stjerna.

Og Ford kan da utvilsomt lage komfortalble biler, alt jeg har prøvd av "toppmodeller" fra Ford i tyskland siden `72 har jo vært vellykket, uten at jeg skal si at jeg har prøvd alt.

 

Med "toppmodell" mener jeg altså det største Sedan/personbilkarosseriet de leverte på tidspunktet, Som Consul/Granada, Scorpio og Mondeo, utseende og kvalitet har vel ikke alltid vært på topp, men tror de har kommet seg fælt etter disse kom.

 

Lykke til med ny bil:win

 

Ja jeg tror dette blir bra :) Det er ihvertfall den nyeste og minst slitte bilen jeg noengang har eid. Og jeg har alltid hatt litt sansen for Ford egentlig, ihvertfall siden jeg prøvde en Scorpio 2,9i :D Og det er ihvertfall bedre materialkvalitet på mk3 enn det var på mk1 mondeo virker det som :) Blir moro!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være ungdom for å bli skremt av det. Hadde en sånn bak meg fra Hamar til Minnesund brua sist helg og jeg var mere opptatt av å se i speilet enn å se på veien forran meg. Endte med at jeg svingte inn på en rasteplass bare for å slippe den forran meg. Da så jeg det var en familie med 2 barn baki.

Ny(ere) mørk blå Mondeo med 2 blåe tusenmetere og 2 antenner. Sota ruter fre B stolpe og bakover.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selv kjører du Passat? Say no more..

 

Det samme sier jeg :) Personlig vil jeg aldri bli sett i en Passat...

 

Uansett, tråden fortsetter HER. :)

Endret av JChE

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår