driftking1 Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Hei :) Jeg skal lakkere en golf 3 i metallic blå . Jeg lurer litt på ka merker som er bra til en god pris? og hva pris det vil bli totalt med klarlakk og alt det andre ? :) Mvh Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Norbond har billig lakk, men ikke metallic.... De har en klarlakk med metallic, men blir vel ikke helt det samme. men lakkprisene er vel heller gode Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 hmm, vil ha bilen i sann blå farge eller lignende ; Hvilken lakk er det? og hva lakk egner seg til det? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind Amundsen Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Ser ut som blå candy/transparang farge på sort bunn. Det er vel rundt 15 timers jobb å lakkere en 3'er golf + demontering, retting, rustfjæring osv.. så du bør regne 15 timer x time pris (1200-1800 kr per time + mva). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Skal lakkere selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 ser sann som her ; http://www.norbond.no/nordic-clear-pu-90-hs-klarlakk-p-655-c-209.aspx LASTEBILAKK! Ser veldig bra ut må jeg si.. Jeg vil bare ha noe annet enn svart bengalakk jeg. Så tror dere blå lastebilakk ville fungert? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 ser sann som her ; http://www.norbond.no/nordic-clear-pu-90-hs-klarlakk-p-655-c-209.aspx LASTEBILAKK! Ser veldig bra ut må jeg si.. Jeg vil bare ha noe annet enn svart bengalakk jeg. Så tror dere blå lastebilakk ville fungert? :) Det der er jo bare en klarlakk Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Hva mener du? den er lakkert med lastebilakk også er det lagt klarlakk utenpå der igjen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Det produktet du linket til der er en klarlakk med 90 i glansgrad, som har bortimot samme kvalitet som klarlakk for lastebil serier, er ihvertfall det som står i beskrivelsen Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Ja, men om du trykker på bildet av bilen. Står det at den er lakka med nordic lastebilakkk OG nordic klarlakk .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Åh var det det du mente, reknet med at det var selve produktet du tenkte på, siden du linket til en klarlakk Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 hehe, nei.. Men er det noen som har erfaring med sann lastebilakk? Bilen blir enten blå eller svart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Lastebil lakk er bra det, men har ingen erfaring med det merket du linket til der Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tenidox Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Etter det jeg har hørt så skal Lastebil lakk være litt mere holdbar enn vanlig lakk, pga den er litt tjukkere i blandingen. Og grunnen til dette sier seg jo nesten selv, Lastebiler er litt mere utsatt for steinsprut og alt annet enn det en vanlig person bil er ;) Så hadde jeg vært deg hadde jeg gått for lastebil lakk :) Siter '88 mod 240 2.3 GL (Prosjek bil.) '97 mod V70 Hverdagsbrukis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftking1 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Da er den i boks, lastebilakk blir det. Noen som har erfaringer med det? Noen spess merker som er bra ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg