Aneich Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Noen som har noen gode tips til anlegg for ca 15000kr?, helste to 12" suber bak, er planen. Vil gjerne se bilder fra andre folk, om hvordan jeg kan lage kasse bak i bilen, luftehol i hattehylen. osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Skal du ha helt komplett, med spiller og kabler også? Altså: Spiller Forsterkere 2stk sub'er 2-veis frontsett Signalkabler Strømkabler Høytalerkabler Div koblingsmatriell Stemmer dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneich Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 ja jeg tenkte det, eg he ikke peiling hvor mye det koster! så jeg bare sa en pris. kan godt få få andre priser og, men helste ikke for dyrt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 jeg vil la de bilsjappe eierne ta seg hånd om hva du burde kjøpe tilø hvilken pris siden de kan sikkert gi deg tilbud på det. Men i utgangspunktet er det dritsimpelt å få greit lyd og bra med bass i en sånn bil. Har montert et billig anlegg i en sånn som spelte bra for de pengene. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by Aneich Noen som har noen gode tips til anlegg for ca 15000kr?, helste to 12" suber bak, er planen. Vil gjerne se bilder fra andre folk, om hvordan jeg kan lage kasse bak i bilen, luftehol i hattehylen. osv Effekt forsterker GAS Alpha X4 (1 st) Summa: 1 x 1 488 kr = 1 488 kr bass JBL GT4-12 (2 st) Summa: 2 x 1 188 kr = 2 376 kr CD spiller JVC KD-LH70R (1 st) Summa: 1 x 2 488 kr = 2 488 kr Front høyttaler 2 veis JBL GTO 6526e (1 par) Summa: 1 x 988 kr = 988 kr kabeler. alt - 1 signal Lightning Audio FFCK8 (1 pkt) Summa: 1 x 348 kr = 348 kr signal kabel GAS Lågnivåkabel 5m (1 st) Summa: 1 x 188 kr = 188 kr Kasser trykk kammer. Multisound Baslåda 33liter (2 st) Summa: 2 x 588 kr = 1 176 kr Total summa exkl. moms: 7 241:60 kr Total summa inkl. moms: 9 052 kr http://www.bilradiolagret.com Hadde veldig lite å gjøre. Er egentlig anbefalt 35L kasse på de bassera, men 33L skulle sikkert fungere like fint. Mener JBL spiller ganske så bra. T.... Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg