da90el Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Hei alle sammen! Skal bytte fremre og bakre bærebruforinger på min Skoda Octavia 1998. Noen som har tips til fremgangsmåte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Haynes ^^ Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Så vidt jeg vet får du kjøpt bærebro komplett med foringer på mekonomen vertfall... kansje litt enklere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da90el Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Så vidt jeg vet får du kjøpt bærebro komplett med foringer på mekonomen vertfall... kansje litt enklere? Og mye dyrere. 400 kr i deler og litt slit eller 2400 kr i deler og nesten like mye slit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 549 på biltema:-) det er kommplet arm med foringer og bærekule Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
righton Skrevet Juni 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Biltema??? på en premiumbil, tøysekopp. Haynes er en god ide:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Er jo greit med litt varme og hydraulisk presse når man jobber med enkelte foringer :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Den framre foringa kan du presse inn med hjelp av skrustikke. Den bakre derrimot er værre. Der må man nesten ha hydraulisk presse. Veldig lett å skru ut bærearmene, skru ut 3 skruer som holder bærekula (husk å merke posisjonen, da camberjusteringa er der) Så er det kun de 2 boltene som går gjennom foringene igjen. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Hvis dette er "samme" Som Golf, polo etc, så er iallefall ikke den bakre noe trøbbel, men ei presse er en fordel. Husk hvilken vei den bakre foringen står og sett den likt på begge sider. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da90el Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Ser ut til at jeg får brukt ei skikkelig presse! Får gi tilbakemelding når det er byttet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Juni 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 jeg lager preesen sel. Gjengestav/lang bolt med gjern på hver side og muttertrekker :) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg