Gå til innhold

dj-vega; Kia Sportage 1995` (Levert inn skilter...)

Ranger emnet


dj-vega

Anbefalte innlegg

  • Svar 712
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gratulerer med overstått da! :D

 

Takk takk. Har jo hatt en plan om å begynne litt med bilpleie. Sikkert ikke verdens beste bil å begynne med. Men en plass må man starte. Hadde jeg bare hatt penger, så hadde nok bilen vert lakka til subaru blå fargen og 40mm senk og noe slikt som 18" felger...

 

:)

 

Skal få opp litt bilder snarest.

Mvh dj-vega

Prosjekt; Kia Sportage 95` <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Har jo hatt en plan om å begynne litt med bilpleie. Sikkert ikke verdens beste bil å begynne med. Men en plass må man starte. Hadde jeg bare hatt penger, så hadde nok bilen vert lakka til subaru blå fargen og 40mm senk og noe slikt som 18" felger...

 

:)

 

Skal få opp litt bilder snarest.

 

Høres bra ut!

'92 Mazda 626 2.0 GLX (GE)

 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har du vært ute å kjørt i åkeren nå? :D Var jo mer jord og gjørme enn vanlig møkk :D

 

4WD-merket så ikke helt bra ut nei, og hvis det sitter løst så ville jeg ha tatt det av. Hvis det ikke sitter så løst så er jeg mer usikker, kan være vanskelig å få av limet?

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åker og Åker. Mja, er vell noe slikt :wonder::wonder:

Tror jeg kan fjerne det merke med varmepistol...

 

Har forresten fått ut alarmen idag. Har aldri virka skikkelig, og et stort kabelkaos under rattet. Er fint nå. Må bare finne et par kabler til sent.låsen og skru på litt interiør nå.

Mvh dj-vega

Prosjekt; Kia Sportage 95` <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle komme litt oppdateringer, innen bilpleie som jeg skal begynne med.

Feiret 19-årsdagen igår, og fikk litt gaver, som jeg trengte.

 

Biltema Bilsjampo (0,5l)

Biltema Svamp

Biltema Microfiber Kitt. (Grønn washmit, microfiber håndkle etc.)

Biltema Brake Cleaner

Biltema Hurtig Rustløser

Biltema "No Smoking" badge. (2x)

 

En skulle tro at dette gir mer et lite startstkudd til bilpleien. Langt igjen, men neste blir vertfall;

 

Poleringsmaskin DA eller Roterende

Lakkrens

WheelShine

Voks

Maskeringsteip

Polleringspads

Mer PrickBort (Veldig Fornøyd med denne)

Oppbevaringshylle

Noen tannkoster, til rengjøring av trange plasser

Plastfornyer

 

...

Mvh dj-vega

Prosjekt; Kia Sportage 95` <---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår