Gå til innhold

Saab 99gl

Ranger emnet


Decepe

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by hanankjo

herregud å du driver... vi ler så vi griner her på toten!!! stå på

Hehe takk for det. Totenfolk er artige, russebusssjåføren er fra toten og han er konge! "Det e da ein drittbuss" :cool:

 

Har fikset eksosen, så ferrarifeelen er død :( men nå snur ikke gamle damer seg i graven når jeg kjører forbi så endringen har nok vært til det bedre.

 

:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hehe fett prosjekt.en kompis av meg hadde en 99før han også

ble faktisk ganske tøff etterhvert. gjorde litt med den

helt effektanleg og senkings og fete felger.. han drev

også og skulle sette i turbomotor som han har liggende uten

at de ble noe av :)

uansett stå på ;)

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK! Jeg har vært på jobb i 12timer, kommer hjem sliten og jævli, setter meg ned, klikker opp forumet, finner denne tråden og ler så jeg griner.. Helt nydelig.. Likte turtallsperra og isbiten med motor :D

 

Stå på.. Saab er nydelige biler.. Kjørte en 9-5 Aero stv i går. Trimma i sverige for 40k. Bremsa 385hk ;) Gjett om den fikk kjørt seg.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Akkurat nå står prosjektet stille pga russetiden... Jeg har desverre tatt meg en stor kakebit av ansvar når det gjelder buss så det spiser tid mer enn noe annet...

Men fortvil ei saabianere! Moi har genialt mange planer for saaben/vraket som skal settes ut i live i løpet av våren/sommeren

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by Øyvind

Helt konge!!!

Ikke gi opp.

Jeg og en kompis skal nå bygge db-drag anlegg i værdens styggeste 99. (Hvis det blir plass da) Og styggere skal den bli....

 

Kommer sikkert med noen bilder etter hvert...

Hvis dere har deler som dere ikke trenger..... Kan de sikkert gagne meg :D Trenger for tiden en midtkonsoll... Hvis ikke blir det jallamekk og selvstøping ;)

 

 

Faen heller fikk dritlyst til å mekke på bilen... Men helvetes eksamener og drit ødelegger..

 

Hvis noen har noe til og900 eller 99 saaber (sånn som en turbodelebil el) Så send en pm så skal jeg svare så fort jeg kan...

 

En turboleppe hadde ikke skadet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Decepe

Hvis dere har deler som dere ikke trenger..... Kan de sikkert gagne meg :D Trenger for tiden en midtkonsoll... Hvis ikke blir det jallamekk og selvstøping ;)

 

 

Faen heller fikk dritlyst til å mekke på bilen... Men helvetes eksamener og drit ødelegger..

 

Hvis noen har noe til og900 eller 99 saaber (sånn som en turbodelebil el) Så send en pm så skal jeg svare så fort jeg kan...

 

En turboleppe hadde ikke skadet!

 

Står en og900 på stokstad på alnabru..motor og inredning var komplett..hm..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Decepe

Hvis dere har deler som dere ikke trenger..... Kan de sikkert gagne meg :D Trenger for tiden en midtkonsoll... Hvis ikke blir det jallamekk og selvstøping ;)

 

 

 

Har en mittkonsoll liggende, får aldri solmla meg til å sette den inn i fatters 900, har du lyst på? Har også baklykter og frontlykter du sikker kan få for en meget billig penge:)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår