lunnr Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Hei, Lurer på om noen aner hvor jeg kan få tak i dette til min opel? tenkte og gå over steinsprut osv, men har ingen anelse om hva farge koden på bilen er. Kan jeg få opplyst dette noen sted? Og er det mulig og fjerne tynne riper på ca 4-5cm? eller er det kun for steinsprut og bittesmå riper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 lakk koden står på samme plate som chassinummer. sjekk i dørkarmen eller i motorrommet. Er vel en bokstav og 3 tall på astra f også så vidt jeg husker. riper som har gått inn til grunninga er vanskelig å fjerne. hvis du skal få det bra må du fylle ripa og så våtslipe ned overflødig lakk og til slutt polere opp med maskin. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg