eiriksmil Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Vet ikke helt hvor de selger dem, men bruk en sånn her: Bruker kerosene til å fyre med, har alltid en 20L dunk stående og pumper det over i kanner o.l. Må evt bare ha et lengre rør men det ordner du :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Som tidligere nevnt selger de sånne hos bl.a. Biltema. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 je sku tomme en renualt en gang, klippte slangen av innsuget, forlenge med en annen slange og tredde den ned i ei kanne, satt meg inn i bilen å skrudde tenninga av og på til tanken var tom:-) hveit ikke hvordan det er på bilen din, men på de jeg har gjort det på er det slik at bensinpummpa gir noen dl sprut før du skal starte, denne spruten går da direkte i kanna:-) Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 En måte som funket utmerket for oss var å tippe bilen på sida med traktor, borre hull i tanken og trakte det i en kanne.. Kompis av meg fikk bensin til den råtne mopeden i flere uker :) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tindebrød Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Kan kjøpe deg ei billig lensepumpe for en hundrings, eller du kan jallemekke hvadetnåmåvære som kan pumpe til en slange med litt gaffa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Jeg gjorde akkurat det samme som deg når jeg krasja forrige bilen som det uheldigvis var full tank på :) Lånte en elektrisk pumpe som det lokale bilbergingsselskapet bruker når folk har fylt feil. Tok en god stund, men faen så digg å ha spart 700kr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Jeg ser enda ikke helt problemet med å ta bensinpumpen fra bilen som skal høgges, så bruke den med en slange i hver ende for å pumpe over... Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Vet du hvor tynn tanken er? Så fort borret begynner å snurre så er man så å si igjennom. Bensin i veskeform brenner ikke, er gassen/dampen som brenner ;) Vel, det er ganske så ymse. Bensintanken på bilcrossbilen min (mazda 626) så er godset ca 1-1,5mm tykt, så veldig tynt er det ikke. Ja vet at gassen antenner. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg