PerryA Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Hei Jeg har en Audi A4 2.0 Tdi Quattro som har hatt et problem helt siden jeg kjøpte den i 2006. Jeg har hatt den inne til kontroll hos Møller Ensjø flere ganger. Men de klarte aldri å finne ut hva som var galt med den under bilens garantiperiode. De fikk også ekspert fra Audi i Tyskland til Norge for å forsøke å finne ut av det, uten at det heller hjalp. Problemet er at motoren "lugger" tidvis kraftig og mister motorkraft under pådrag. Dette skjer ved rundt 2.000-2.100 rpm, hvor man kjenner 2-3 kraftige "rykk". Det høres ut som bilen "fiser" og slipper ut luft. Problemet varierer i intensitet og kan enkelte dager være helt borte før det så er tilbake igjen dagen etter. Jeg har etter hvert vennet meg til å leve med dette. Men det kan bli vanskelig å selge en bil med motor som fusker. Kan dere være så snille å hjelpe meg eller fortelle meg hvor jeg kan henvende meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Prøy å ta en tur litt lengre ut på bygda. Prøv på jessheim f.eks. Og husk du har reklamasjonsrett i 5 år! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Jeg er ingen ekspert, men det høres jo ut som om det er en lekkasje/feil i forbindelse med turboen, men da er det samtidig rart at ingen har funnet ut av hvordan det kan fikses. Har Møller prøvd å reinstallere motorparametere i ECU? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 En på jobben hadde samme problemet med sin Passat med samme motor. Verkstedene fant aldri ut hva som var gale. Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Typisk møller at de ikke finner ut av dette i garantitida. Men vips, når garantien har gått ut finner de ut at de MÅ bytte en del til 50 tusen. Rart det der... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Da har vell kunden rette på sin side? Når problemene er påvist hos Møller før garanti så har de vell ikke noe valg?! Men man vet aldri. Er det noe Møller er flink til så er det å lure kunder hehe Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audirenegade79 Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 hei har du funne feiln? er en stund siden nå så, har samme feil, men er rettet nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2012 hei har du funne feiln? er en stund siden nå så, har samme feil, men er rettet nå Da burde du dele erfaringen med oss andre ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg