Iversn Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Jeg har en Bora 1.6 16v, hvor fra dagen jeg kjøpte bilen har hatt problemer med kjørekomputeren på den.. den forsvinner for så å komme tilbake igjen, mens den av og til kan være borte leeenge. som regel når den slår seg av og på er alt av km. og snitt forbruk på bilen nullstilt. men dette er ikke hver gang. lurer på om det er noen som har hatt samme problem eller noen som vet en løsning på hvordan jeg kan gjøre noe med det? bilen er en 2001 model VW bora Highline 1.6 16V Håper på svar:) Siter 2001 Volkswagen Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversn Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 ingen som har noe forslag? Siter 2001 Volkswagen Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Høyres ut som ein dårlig kontakt Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversn Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 kan være men virker lite trolig, siden det skjer mer når motor er kald enn når den er varm. og har vært ute med speedometeret der den er koblet og koblet til å fra kontaktene og vill ikke tro det er noe der, for det ble ikke bedre. Siter 2001 Volkswagen Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Sia den ofte blir nullstilt, virker det som ein spenning til køyrekomputeren forsvinner. (eller jordingen) Har du sjekket om spenningen til køyrekomputeren forsvinner? Har du sjekket om det er dårlige loddinger på printkortet til køyrekomputeren? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Om jeg ikke husker helt feil er det et relé til kjørecomputeren i sikringsboksen... og reléer på VAG-biler er vel en kilde til endel problemer. Finn en relé-oversikt på nett og sjekk. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg