Gå til innhold

Råeste motor i ascona

Ranger emnet


totta

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

regner ikke min som den det da, siden min er under bygging, men i tyskland veit jeg det finnes med 3.0 24v lurte på om noen har gjort det i norge, har hørt rykter om at det er en som har en ascona b cab med v8(rover motor) men veit ikke om det stemmer skal være på vestlandet et sted hvist.

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

 

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by skm

Den asconaen med rover motor blei bygget på nærbø av en litt eldre kar. men hva er vits ca 180 hk. nå er det noen i sandnes/stavanger som har den og den er vel under ombygging til cab ennå. blir rått å se når den kommer på veien. venter i spenning:D

 

Hva mener du at vits med 18ohk det skal jeg si deg for momentet i den motoren er jo bare mega bra da, men mener det bare er 150hk i motoren jeg hvis den ikke er trimma, sist jeg så bilde av den motoren så jeg så den meget orginal ut da.

 

Men den jeg hadde i mantan min (avbildet på hjemme siden min) var det ca 180hk på og den gjorde 402 på 15.blank og 0-100 på 5,7 uten sperre, var et sykt dreimoment i den motoren da.

 

 

men gleder meg til og se bilen jeg også

 

:cool:

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

 

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by skm

Den asconaen med rover motor blei bygget på nærbø av en litt eldre kar. men hva er vits ca 180 hk. nå er det noen i sandnes/stavanger som har den og den er vel under ombygging til cab ennå. blir rått å se når den kommer på veien. venter i spenning:D

 

Det ruller 2 kadett c coupe'er i Trondheim med rover v8, den ene har iallefall NOS husker ikke om den andre har det også.

81" Opel Ascona B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by totta

 

Hva mener du at vits med 18ohk det skal jeg si deg for momentet i den motoren er jo bare mega bra da, men mener det bare er 150hk i motoren jeg hvis den ikke er trimma, sist jeg så bilde av den motoren så jeg så den meget orginal ut da.

 

Men den jeg hadde i mantan min (avbildet på hjemme siden min) var det ca 180hk på og den gjorde 402 på 15.blank og 0-100 på 5,7 uten sperre, var et sykt dreimoment i den motoren da.

 

 

men gleder meg til og se bilen jeg også

 

:cool:

 

hei lurer påhva du hadde gjort med den motoren som du hadde 180 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår